De 1981 a 1990

XIX Concurs, any 1981

Veus femenines

1er. Connie Cloward (Estats Units)
       Zamira Barquero (Costa Rica)
2on. Eva Podles (Polònia)
3er. Grazyna Tonkiel (Polònia)

Veus masculines

ler. Lawrence Bakst (USA)
      Taro Ichihara (Japó)
2on. Hugh R. Mac Leod (Gran Bretanya)
3er. Howard Haskin (Estats Units)
       Hans Ashbaker (Estats Units)

Premis especials

Al millor intèrpret de Verdi: Taro Ichihara (Japó)
Premi “Plácido Domingo” al millor cantant espanyol: Carlos Bosch  i Vicenç Esteve
Borsa d’estudis “Diputació de Barcelona”: Maria del Carmen González (Espanya)
Borsa d’estudis “Mercedes Viñas”: Judith Borrás (Espanya)
Borsa d’estudis “Mozarteum” de Salzburg: Edith Contreras (Mèxic)
Borsa d’estudis “Accademia Chigiana” de Siena: Doina Dinu Palade (Romania)
Borsa d’estudis Cursos Internacionals de Florència “Enrico Caruso”: José Antonio Sempere (Espanya)

XX Concurs, any 1982

Veus femenines

1er. Marina Bolgan (Itàlia)
2on. Maria Russo (Estats Units)
3er. Valerie Errante (Estats Units)
      Myong-Sook Lee (Corea)

Veus masculines

ler. Desert
2on. Radoslaw Zukowski (Polònia)
       Romuald Tesarowicz (Polònia)
3er. Rentaro Kurosaki (Japó)

Premis especials

Al millor intèrpret de Mozart: William Livengston (Estats Units)
Al millor intèrpret de Wagner: Jürgen Kdrt (R.Democràtica Alemana)
Al millor intèrpret de Schubert: Takako Sumikawa (Japó)
Al millor intèrpret de Música Francesa: Lona Culmer (Estats Units)
Al millor intèrpret d’una obra d’un compositor anglès: Andrew Dalton (Austràlia)
Premi “Plácido Domingo” al millor cantant espanyol: Santos Ariño
Borsa d’estudis “Diputació de Barcelona”: Maria Luisa González Támez (Mèxic)
Borsa d’estudis “Mercedes Viñas”: Rosa M. Conesa (Espanya)
Borsa d’estudis” Accademia Chigiana” de Siena:Josep M. Bosch (Espanya)
Borsa d’estudis “Gino Bechi”: Juei-Min Chu (Taiwan)

XXI Concurs, any 1983

Veus femenines

1er. Enedina Lloris (Espanya)
      Teresa Ringholz (Estats Units)
2on. Judith Malafronte (Estats Units)
       Ana Felicia Filip (Romania)
3er. Denia Mazzola (Itàlia)
       Lona Culmer (Estats Units)

Veus masculines

ler. Gleb Nicholsky (URSS)
2on. Desert
3er. Desert

Premis especials

Al millor intèrpret de Mozart: Ana Felicia Filip (Romania)
Al millor intèrpret de Verdi: Maria Manuela Castanhinha (Portugal)
Al millor intèrpret de Música Francesa: Naoyoshi Kamata (Japó)
Premi “Plácido Domingo” al millor cantant espanyol: Enedina Lloris
Al millor soprano lleugera: Joanna Maria Kubaszewska (Polònia)
A la millor contra-tenor: Jacques François Loiseleur des Longchamps (França)
Borsa d’estudis “Diputació de Barcelona”: Magdalena Shafer (Alemanya)
Borsa d’estudis “Mercedes Viñas”: Carmen Viaplana (Espanya)
Borsa d’estudis “Gino Bechi”:Rosalina Mestre (Andorra)
Borsa d’estudis “Accademia Chigiana” de Siena: Isabel Cabrera (Espanya)
Premi d’Òpera “Lucia de Lammermoor”: Enedina Lloris (Espanya)
A la més jove mezzo-soprano finalista: Sofía Salazar (Colombia)

XXII Concurs, any 1984

Veus femenines

1er. Erian Davies (Gran Bretanya)
      Juliana Gondek (Estats Units)
2on. Heui-Young Chu (Corea)
        Anne Salvan (França)
3er. Eugenia Dundekova (Bulgària)
       Katheleen Cassello (Estats Units)
        Eizbieta Ardam (Polónia)

Veus masculines

ler. Desert
2on. Stefan Bevier (Alemanya)
3er. Chris de Moor (Bèlgica)

Premis especials

Al millor intèrpret de Mozart: Eirian Davies (Gran Bretanya)
Al millor soprano lleugera: Katehleen Cassello (Estats Units)
Al millor intèrpret de Música Espanyola: Jadwiga-Teresa Stepien (Polònia)
Al millor intèrpret de Schubert: Stefan Bevier (Alemanya)
A la més jove mezzo-soprano finalista: Liliana Petrescu (Romania)

XXIII Concurs, any 1985

Veus femenines

1er. Sumi Jo (Corea)
2on. Leontina Vaduva (Romania)
3er. Assayo Otsuka (Japó)

Veus masculines

ler. Samuel Cook (Estats Units)
2on. Udo Roestel (Alemanya)
3er. Lucio Gallo (Itàlia)
       José Antonio Sempere (Espanya)

Premis especials

Al millor contra-tenor: Nicholas Clapton (Gran Bretanya) i Charles Coleman (Estats Units)
Al millor intèrpret de Wagner: Katalyn Szendreny (Hongria)
Al millor intèrpret de Verdi: Leontina Vaduva (Romania)
Al millor intèrpret de Mozart: Nicholas Clapton (Gran Bretanya)
Al millor soprano lleugera: Sumi Jo (Corea)
Al millor finalista tenor: Samuel Cook (Estats Units)
A la més jove mezzo-soprano finalista: Sara Mingrado (Itàlia)
Premi “Plácido Domingo” al millor cantant espanyol: José Antonio Sempere
Borsa d’estudis “Diputació de Barcelona”: Montserrat Sanromà (Espanya)
Borsa d’estudis Jorquera Pianos: Juan Luque (Espanya)
Borsa d’estudis “Madronita Andreu”: Ruxandra Voda (Romania)
Borsa d’estudis “Mercedes Viñas”: Daniel Gascó (Espanya)
Borsa d’estudis “Ettore Campogalliani”: Ibolya Verevics (Hongria)
Borsa d’estudis “Accademia Chigiana” de Siena: Sara Mingardo (Itàlia)
Borsa d’estudis “Gino Bechi”: Ernesto Grisales (Colòmbia)
Premi “Amics de l’Òpera de Sabadell“,”Il Barbiere di Siviglia”: Juan Luque (Espanya), Dubravka
Zubovic (Iugoslàvia), Hector-Jorge Guedes (Argentina) i Ruxandra Voda (Romania)

XXIV Concurs, any 1986

Veus femenines

1er. Maria Tomadze (URSS)
2on. Helena Rubin (URSS)
3er. Isabel Rey (Espanya)

Veus masculines

ler. Desert
2on. Alexander Fedin (URSS)
3er. Jorge Antón (Espanya)

Premis especials

Al millor intèrpret de Mozart: Sung-Ha Shin (Corea)
Al millor intèrpret de Música Espanyola: Helena Rubin (URSS)
Al millor soprano lleugera: Isabel Rey (Espanya)
Al millor finalista tenor: Jorge Antón (Espanya)
Premi “Plácido Domingo” al millor cantant espanyol: Isabel Rey  i Jorge Antón
Borsa d’estudis “Diputació de Barcelona”: Josep Bros (Espanya)
Borsa d’estudis “Madronita Andreu”: Maria Bayo (Espanya)
Borsa d’estudis “Mercedes Viñas”: Jorge de León (Espanya)
Borsa d’estudis “Delmira Amorós de Mir”: Santiago Incera (Espanya)
Borsa d’estudis “Ettore Campogalliani”: Margo Alexander (Estats Units)
Borsa d’estudis “Accademia Chigiana” de Siena: Tomas Moewes (República Democràtica Alemanya)
Borsa d’estudis “Gino Bechi”: María del Pilar Jurado (Espanya)
Borsa d’estudis “Gino Bechi”pel curs Paul Schilhawasky: Hiroe Fujii (Japó)
Premi “Amics de l’Òpera de Sabadell“, ”Madama Butterfley”: Rieko Noda (Japó), Encarnación Vázquez (Mèxic), Santiago Incera (España) i Jean-Marc Ivaldi (Francia)

XXV Concurs, any 1987

Veus femenines

1er. Desert
2on. Feng-Yi Zhang (Xina)
       Olga Kondina (URSS)
3er. Andrea Rost (Hongria)
      Xenia Konsek (Bèlgica)

Veus masculines

ler. Desert
2on. Jo-Han Kim (Corea)
3er. Iñaki Fresán (Espanya)

Premis especials

Al millor contra-tenor: Edouard Audouy (França)
Al millor intèrpret de Verdi: Jo-Han Kim (Corea)
Al millor intèrpret de Mozart: Ignacio Fresán (Espanya)
Al millor soprano lleugera: Olga Kondina (URSS)
Borsa d’estudis “Diputació de Barcelona”: Olivia Biarnes-Kiefer (Espanya)
Borsa d’estudis “Madronita Andreu”: Leonardo De Lisi (Itàlia)
Borsa d’estudis “Mercedes Viñas”: Teresa Verdera (Espanya)
Borsa d’estudis “Delmira Amorós”: Zsuzsanna Bazsinska (Hongria)
Borsa d’estudis “Accademia Chigiana” de Siena:Dunia Martínez (Espanya)
Borsa d’estudis “Ettore Campogalliani”: Toshiro Gorobe (Japó)
Borsa d’estudis “Gino Bechi”: Vera Cirkovic (França)
Borsa d’estudis “Gino Bechi”pel curs Paul Schilhawsky: Margot Pares-Reyna (Veneçuela)
Borsa d’estudis “Joan Oncina”: Juan-Angel García (Espanya)
Premi “Amics de l’Òpera de Sabadell“, ”Les Noces de Fígaro”: Martina Musacchino (Itàlia), Iñaki Fresán (Espanya) i Jean-Luc Chaignaud (Francia)

XXVI Concurs, any 1988

Veus femenines

1er. Vera Circovic (França)
2on. Ji-Hwa Shin (Corea)
3er. Corinna Wiesenfarth (Alemanya)

Veus masculines

ler. Vicente Ombuena (Espanya)
2on. Yu-Sang Chang (Corea)
3er. Bernard Lombardo (França)

Premis especials

Al millor finalista tenor: Vicente Ombuena (Espanya)
Al millor contra-tenor: Peter Ickx (Bèlgica)
Al millor intèrpret de Verdi: Bernard Lombardo (França)
Al millor intèrpret de Wagner: Corina Wiesenfarth (RFA)
Al millor intèrpret de Mozart: Wessela Zlateva (Bulgària)
Al millor intèrpret de Schubert: Joan Cabero (Espanya)
Borsa d’estudis “Plácido Domingo” al millor cantant espanyo: Joan Cabero
Borsa d’estudis “Diputació de Barcelona”: Michelle Porcelli (Itàlia)
Borsa d’estudis “Madronita Andreu”: Corinne Segrette (França)
Borsa d’estudis “Mercedes Viñas”: Ignacio Giner (Espanya)
Borsa d’estudis “Delmira Amorós”: Begoña Alberdi (Espanya)
Borsa d’estudis “Accademia Chigiana” de Siena: Anita Gautschi (Suïssa)
Borsa d’estudis “Gino Bechi”: Michelle Porcelli (Itàlia)
Borsa d’estudis “Gino Bechi”pel curs Paul Schilhawsky: Marta Knörr (Espanya)
Borsa d’estudis “Joan Oncina”: Adrià del Castillo (Espanya)
Premi “Grup de Liceistes del 4rt. I 5è. pis”: Mª Inmaculada Martínez (Espanya)
Premi “Amics de l’Òpera de Sabadell“, ”Orfeo”: Sivan Rotem (Israel)

XXVII Concurs, any 1989

Veus femenines

1er. Olga Borodina (URSS)
2on. Corinne Segrette (França)
       Marisa Vitali (Itàlia)
3er. Emilia Oprea (Romania)
       Eva Matkocsik (Hongria)

Veus masculines

1er. Vladimir Grishko (URSS)
2on. Desert
3er. Ernesto Grisales (Espanya)
      Viktor Jakovenko (URSS)

Premis especials

Al millor mezzo-soprano: Olga Borodina (URSS)
Al millor finalista tenor: Vladimir Grishko (URSS)
Al millor contratenor: Thomas Fallon (Estats Units)
Al millor intèrpret de Verdi: Ernesto Grisales (Espanya)
Al millor intèrpret de Mozart: Marisa Vitali (Itàlia)
Al millor intèrpret de Schubert: Thomas Fallon (Estats Units)
Borsa d’estudis “Fundació Sant Joaquim”: Xavier Galan (Espanya)
Borsa d’estudis “Fundació Sant Joaquim”: Maria José Martos (Espanya)
Borsa d’estudis “Academia di Osimo”:Iano Alibegashvili (URSS)
Borsa d’estudis “Academia di Osimo”:Carmen Serrano (Espanya)
Borsa d’estudis “Academia di Osimo”:Laurence Collat (França)
Borsa d’estudis “Plácido Domingo” al millor cantant espanyol: Ernesto Grisales
Borsa d’estudis “Diputació de Barcelona”: Judith Nemeth (Hongria)
Borsa d’estudis “Delmira Amorós”: Julia Bauer (República Federal Alemanya)
Borsa d’estudis “Mercedes Viñas”: Maria Paz Juan Castro (Espanya)
Borsa d’estudis “Madronita Andreu”: Xavier Galan (França)
Borsa d’estudis “Accademia Chigiana” de Siena: Katarzyna Suska (Polònia)
Borsa d’estudis “Gino Bechi”: Iano Alibegaschvili (URSS)
Borsa d’estudis “Joan Oncina”:Ignacio Giner (Espanya)
Borsa d’estudis “Institut Britànic”: Josep Maria Gregori (Espanya)

XXVIII Concurs, any 1990

Veus femenines

1er. Anahit Mkhitarian (URSS)
2on. Yoshie Fueki (Japó)
       Ljudmila Slepnjowa (URSS)
3er. Elzbieta Panko (Polònia)

Veus masculines

1er. Nugzar Gamgebeli (URSS)
       Francisco Casanova (Rep.Dominicana)
2on. Gi-Hong Jun (Corea)
3er. Vladimir Miakotin (URSS)

Premis especials

Al millor intèrpret de la Categoria Lied: Aniek Van de Valle (Bèlgica)
A un finalista tenor: Hong-kyu Park (Corea)
Al millor intèrpret de Verdi: Vladimir Miakotin (URSS)
Al millor intèrpret de Wagner: Rose-Maria Farkas (Hongria)
Al millor intèrpret de Mozart: Romèlia Assenova (Bulgària)
A la millor intèrpret de Schubert: Aniek Van De Valle (Bèlgica)
A la millor soprano lleugera: Emiko Suga (Japó)
Al millor intèrpret de música espanyola: Elzbieta Panko (Polònia)
Borsa d’estudis “Fundació Sant Joaquim”: Montserrat Torruella (Espanya)
Borsa d’estudis “Fundació Sant Joaquim”: Gemma Roig (Espanya)
Borsa d’estudis “Diputació de Barcelona”: Begoña Alberdi (Espanya)
Borsa d’estudis “Mercedes Viñas”:Xavier Galán (Espanya)
Borsa d’estudis “Madronita Andreu”: Albert Shagidoolin (URSS)
Borsa d’estudis “Accademia Chigiana” de Siena: Roxane Gaiane Tapacian (Rumania)
Borsa d’estudis “Gino Bechi”: Carlos Ventre (Uruguai)
Borsa d’estudis “Gino Bechi” per el curs Paul Schilhawsky: Elisabete Matos (Portugal)
Borsa d’estudis “Joan Oncina”:Manuel Jiménez (Espanya)
Premi “Grup de Liceistes del 4rt. i 5è pis”: Immaculda Egido (Espanya)
Premi “Amics de l’Òpera de Sabadell”, “La Traviata”:  Violetta: Margarite Zygmaniak (Polònia); Alfredo: Francisco Casanova (Rep.Dominicana); Germont: Gi-Hon Jun (Corea)