Escoles de disseny

Col·laborem amb escoles de disseny de Barcelona

Des del Gran Teatre del Liceu acostem l'òpera també als estudiants de disseny d'algunes de les principals escoles de Barcelona. És per això que dins del nostre projecte social desenvolupem iniciatives conjuntes de recerca i experimentació amb el disseny i l'òpera com a eixos principals.

Els centres que s’han sumat a aquest projecte són l’Escola Massana Centre d’Art i DissenyELISAVA Escola Universitària de Disseny i Enginyeria de Barcelona i Bau Centre Universitari de Disseny

Col·laboracions de la Temporada 2015/16

Escola Massana

La flauta màgica ha estat la protagonista absoluta de les gairebé trenta il·lustracions que al voltant d'aquesta popular òpera de Mozart han elaborat alumnes de l'Escola Massana emprant tota mena de tècniques plàstiques.

Veure galeria

BAU

Els alumnes de Taller Audiovisual I de Bau Centre Universitari de Disseny realitzen diferents càpsules audiovisuals que il·lustren algunes de les òperes programades al Liceu al llarg de la temporada: Götterdämmerung, La bohème, Simon Boccanegra i La flauta màgica.

Veure els vídeos

ELISAVA

Els alumnes d'ELISAVA han centrat la seva creació en el marc del Liceu a la Fresca i, durant la retransmissió de l'òpera La bohème, van instal·lar als jardins del Palau Robert un inmens arbre format per globus com a símbol de tota la feina col·lectiva necessària per posar en marxa un espectacle d'òpera.

Veure galeria