Elena Sancho Pereg

Nascuda a Sant Sebastià, es va graduar a l’Escuela de Canto de Madrid i a la Guildhall School of Music and Drama de Londres. La temporada 2015/16 va ser guardonada amb el premi Opernwelt a la millor artista jove de l’any per la seva interpretació de Zerbinetta (Ariadne auf Naxos) a la Deutsche Oper am Rhein de Düsseldorf, teatre on treballà com a solista i ha interpretat els rols de Sophie (El cavaller de la rosa), Fiakermilli (Arabella) i Oscar (Un ballo in maschera). Ha cantat Wanda (La Grande-duchesse de Gérolstein) al Teatro de la Zarzuela de Madrid, Frasquita (Carmen) i Lisa (La sonnambula) a l’ABAO-OLBE i Maria (West Side story) a la Deutsche Oper de Berlín, Staatsoper d’Hamburg i Théâtre du Châtelet de París. Recentment ha interpretat el rol de Zerbinetta a la Staatsoper de Berlín, Gilda (Rigoletto) al Festival de St. Margarethen a Àustria, Olympia (Les contes d’Hoffmann) a l’Aalto-Theather d’Essen i Norina (Don Pasquale) en una nova producció dirigida per Rolando Villazón a la Deutsche Oper am Rhein.

Debutà al Gran Teatre del Liceu la temporada 2016/17 amb Werther, i hi ha tornat amb Un ballo in maschera (2017/18), Doña Francisquita (2019/20) i Les contes d’Hoffmann (2020/21).