Política de preus socials

El Liceu ha volgut fomentar en els darrers anys una política de preus adaptada a la realitat social actual. Així, ofereix un amplíssim ventall de possibilitats dirigides a sectors de la societat que puguin tenir menys facilitats per accedir a la cultura. El Teatre ha engegat interessants descomptes adreçats a joves (Carnet Jove, Escena 25, Menors de 35 anys...), estudiants (Quadern Cultura, Estudiants menors de 29 anys), escoles (Petit Liceu escolar), aturats, famílies (tarifa única, monoparentals, nombroses), gent gran, persones amb discapacitat, així com abonaments populars d’iniciació a l’òpera, destinats principalment a joves i gent gran.

Joves

Escena 25
936 localitats a la venda a 10€.

Carnet Jove (dels 12 als 30 anys)
Localitats a 30€ per a totes les zones i a partir de 3 hores abans del  mateix Només compres a taquilla. (1 localitat per usuari)

A partir de 36 hores abans de l’hora de la funció
30% dte (zones de la 3 a la 8) ó  2X1 per a totes les zones. Només compres web. Fins 2 localitats per usuari.

Menors de 35 anys
- 50% de descompte també per l’acompanyant el mateix dia de la funció.

Abonament d’iniciació a l’òpera
Descomptes del 50% (fins a 18 anys), del 35% (fins a 24 anys) i del 25% (fins a 29 anys)

Estudiants

Quadern Cultura
650 entrades gratuïtes.

Estudiants menors de 29 anys
3 hores abans del dia de funció, una única entrada a 30€ de qualsevol localitat disponible.

Aturats

30% de descompte adquirint entrades el mateix dia.

Famílies

Tarifa única de 25€ per membre (màxim 2 adults). Imprescindible registre previ a taquilles amb llibre de família. Limitat a una funció a l’any per família i en algunes (no totes) funcions matinals o de tarda (màxim 18h)

Famílies monoparentals
Programació familiar Petit Liceu. Disposen de descomptes especials en les funcions de Petit Liceu. Venda exclusiva a Taquilles del Liceu, amb acreditació.

Famílies nombroses

Gent gran

Majors de 65 anys
30% de descompte també per l’acompanyant el mateix dia de la funció.

Abonament d’iniciació a l’òpera
Descomptes del 30% per a beneficiaris de la Targeta rosa i també per a jubilats residents a municipis fora de l’AMB sempre que acreditin tenir ingressos econòmics a la unitat familiar per tots els conceptes (pensions, ajudes, rendes, etc.) inferiors al doble de l’indicador públic de renda d’efectes múltiples (IPREM).

Persones amb discapacitat

Persones amb cadira de rodes i acompanyants
Espai reservat exclusiu a Platea (Zona 3) amb aforament limitat per a tots els espectacles.  Descompte de fins el 80% sobre el preu de les localitats/abonaments i descompte del 50% per a l’acompanyant.

Persones amb algun tipus de discapacitat
Acreditat pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat, 30% de descompte també per l’acompanyant el mateix dia de la funció.