Reserves i pagament

Sistema de reserves

Recordeu que per entrar al programa necessitareu:

• Codi d’usuari: és el codi de centre que us facilita el Departament d'Educació.
  • Contrasenya: és el codi postal del vostre centre.

Espectacles

Reserves directa de localitats (sense sorteig)

A partir del dia 19 de juny de 2017 a les 9 del matí les escoles podran reservar directament per internet mitjançant el web del Consell de Coordinació Pedagògica (PAE) les sessions escolars dels espectacles El jove barber de Sevilla, Allegro Vivace, La petita Flauta Màgica, Romeu i Julieta al laberint màgic, IT Dansa, Guillem Tell i Els músics de Bremen.

Preus de les localitats  7€ (per alumne/a)

Activitats educatives

A partir de l’1 de setembre es podran reservar també directament al web del PAE les activitats educatives: El misteri de la partitura, Visites guiades al Liceu, L´òpera: una emoció, Assajos generals i Què es fa en un teatre d´òpera?

Preus d'altres activitats educatives

El misteri de la partitura 100 € (màxim 27 alumnes)
Visites guiades al Liceu 125 € (màxim 30 alumnes)
L'òpera: una emoció 5 € (per alumne)

Forma de pagament

En les reserves només s'ha d'indicar el nombre d'alumnes (no s'ha d'incloure el professorat). Per cada 15 alumnes es disposarà (excepte en casos especials) d'una entrada gratuïta per al professorat acompanyant.

Es podran reservar lliurement el nombre de places que es desitgi. En les setmanes immediatament anteriors a l'estrena dels espectacles, les reserves de les entrades que quedin disponibles es podran fer directament per telèfon trucant al 93 485 99 23.

Pagament
Un cop feta la reserva, a partir de setembre, es disposarà d'un termini d'un mes per efectuar el pagament mitjançant un ingrés a nom de "Fundació Gran Teatre del Liceu" al compte ES97 2100 4767 4802 0000 4250 de "La Caixa", indicant, sobretot, en primer lloc el número de reserva i després el nom de l'escola.

Reemborsament de les localitats
Qualsevol canvi en el nombre de localitats reservades haurà de ser consultat prèviament al Servei Educatiu. Les entrades no es canviaran ni es reemborsaran. La cancel·lació de l'espectacle serà l'única causa admissible per a la devolució de l'import de les localitats

Servei Educatiu

servei.educatiu@liceubarcelona.cat