Amb les escoles de disseny

Convenis de col·laboració amb les Escoles de Disseny

El Gran Teatre del Liceu ha signat diferents Convenis marc de col·laboració amb Escoles de Disseny, que tenen com a finalitat desenvolupar projectes conjunts de recerca i experimentació adreçat al disseny.

Els centres que s’han sumat a aquest projecte són l’Escola Superior de Disseny ESDi, l’Escola Massana Centre d’Art i Disseny, ELISAVA Escola Superior de Disseny i Enginyeria de Barcelona, Eina Escola de Disseny i Art i l’Escola Superior de Disseny Bau.

Una de les accions plantejades en aquest acord és la creació de diferents càpsules audiovisuals que il·lustrin algunes de les òperes programades al Liceu.

Els alumnes han fet una aproximació a cada una de les obres seleccionades. Tot seguit han valorat els diferents elements que intervenen i han escollit aquells aspectes que volien destacar en el seu discurs, que més tard han plasmat en el tractament audiovisual que han considerat més adient.

El treball final s’acompanya d’un petit  informe on els mateixos alumnes expliquen el procés creatiu. Un document essencial per entendre i valorar la seva obra.