Tosca 3

Passió i violència són els conceptes escollits per representar l'òpera Tosca en dues parts, una primera més sensible, una segona més brusca . 

La dansa i la il luminació juntament amb la música ens expliquen les escenes i els conflictes entre els tres individus que desenvolupen la peça, i un important treball de postproducció ens ajuda a arrodonir i a perfeccionar el color i el contrast de l'escenari en què actuen.

Apareix Mario encadenat, Tosca s'apropa i desenvolupen una sèrie de moviments delicats i passionals. Aleshores arriba Scarpia, separa els amants i expressen corporalment una sensació més violenta, menys amorosa. 

Mentre aquests ballen, Mario és assassinat a les esquenes de Tosca. La jove mata Scarpia, i finalment decideix suïcidar–se. 

"Corpos" és la passió i la violència, la pell i el contacte, els cossos i la pintura, la llum i la foscor. És la representació de l'òpera Tosca , on el triangle amorós és el protagonista, i on els matisos i l'expressió corporal juguen un paper essencial. El color a la pell ens impregna als personatges en moments crucials, en el contacte entre passions, en el contacte entre violència i mort. La nova versió, que ha mantingut alguns dels elements de la història, ens parla dels tres protagonistes amb balls, amb girs, amb clarobscurs i amb música, mitjançant vídeo i Stop Motion .  

Mario, Tosca i Scarpia es veuen immersos en les conseqüències de les relacions sentimentals i en la lluita per l'amor. 

Autors: Aida Grau, Raquel Anglès, Andre Augusto
Tutor: Daniel Torrico
Assignatura: Departament d’audiovisual. Grau de disseny