Notícies

El Liceu farà arribar la seva proposta artística a la comunitat d'exalumnes d'ESADE

El Director General del Teatre, Roger Guasch, i el director de l’Associació d’Antics Alumnes d’ESADE, Xavier Sánchez.

Barcelona, 18 de setembre de 2015. El Gran Teatre del Liceu signa un conveni de col·laboració amb ESADE Alumni que consolida el gènere de l’òpera com a proposta de valor dels col·lectius.

El Director General del Teatre, Roger Guasch, i el seu homònim de l’Associació d’Antics Alumnes d’ESADE, Xavier Sánchez, han formalitzat un conveni de col·laboració pel qual els associats a la xarxa antics alumnes d’ESADE, que només a Barcelona arriba als 18.000 membres, gaudiran d’unes condicions especials que incentiven l’apropament a l’òpera i a la proposta artística del Liceu.

En concret, i d’entre d’altres, una sèrie de xerrades introductòries facilitaran la comprensió del títols programats tot donant les claus d’audició. El conveni preveu fer arribar la proposta artística del Teatre a la comunitat antics alumnes d’ESADE alumni.

El conveni reafirma l’objectiu del Liceu d’acostar l’òpera en general i la programació del Gran Teatre en particular a nous públics arreu del territori, també a través d’institucions universitàries i culturals.

En aquesta mateixa línia el passat mes de juny es va signar un acord amb l’Ateneu de Barcelona que impulsa una sèrie d’activitats de caràcter divulgatiu entre els seu socis.

El Director General del Teatre, Roger Guasch, i el seu homònim de l’Associació d’Antics Alumnes d’ESADE, Xavier Sánchez.