Notícies

El Liceu i Viajes El Corte Inglés creen nou pack d’entrada + hotel

El director Comercial i de Màrqueting del Liceu, Agustí Filomeno, i el Director de Comunicació i Promoció de Viajes El Corte Inglés, Fernando Tomás Ginés.

Barcelona, 22 d'octubre de 2015. Un total de nou títols, entre òperes i concerts, amb entrada i hotel inclosos, garanteixen un ampli ventall d’oferta per a tots aquells que visitin Barcelona al llarg de la temporada 2015/16 i vulguin gaudir d’una vetllada al Liceu. El Gran Teatre facilita així al turisme d'àmbit espanyol l’accés al seu programa d’activitats i alhora incentiva el consum cultural i turístic de Barcelona.

El director Comercial i de Màrqueting del Liceu, Agustí Filomeno, i el Director de Comunicació i Promoció de Viajes El Corte Inglés, Fernando Tomás Ginés, han presentat un programa creat especialment per a la temporada d'òpera 2015/16 amb una acurada i variada selecció de nou títols, entre òperes i concerts, que assegura la satisfacció de tots els públics, tant dels més experts com els que descobreixen per primera vegada l'òpera.

Els visitants podran gaudir d'un exclusiu programa en què la música, la literatura, el cant, el teatre, la dansa i les arts plàstiques, es donen cita per fer-los vibrar amb una experiència única. El pack inclou l'entrada de platea i estada d'una nit en hotel amb esmorzar inclòs a més d'una visita guiada al Liceu. A més a més, els qui vulguin adquirir tres representacions, rebran un 8% de descompte.

Aquesta oferta es complementa amb una versió exclusiva per a Viajes El Corte Inglés de l’exitosa caixa experiència “Liceu Box” en aquest cas completant l’oferta d’una vetllada al Liceu amb 2 entrades amb la d’una nit d’hotel per només 199’90€.

En els seus més de 40 anys de trajectòria, Viajes El Corte Inglés s'ha posicionat com a líder en el seu sector, amb més de 800 oficines a Espanya, Estats Units, Portugal, França, Itàlia, Mèxic, Cuba, República Dominicana, Colòmbia, Perú, Xile, Argentina, Panamà, Uruguai i Equador.

Viajes El Corte Inglés compta a més a més amb un operador turístic propi, Tourmundial, que atén la demanda de vacances de tota la seva xarxa de vendes.

Més informació sobre el pack