El Músiques Sensibles tanca amb un 78% d’ocupació

Barcelona, 10 de desembre de 2015. El cicle solidari Músiques Sensibles ha tancat la seva tercera edició al Foyer amb un 78% d'ocupació mitjana, acostant així el Liceu a nous públics. Amb l’objectiu d’unir música i compromís social, Músiques Sensibles destina el 10% de la recaptació a entitats que treballen en diferents camps d'acció social.

El Músiques Sensibles ha portat un any més al Foyer una programació que inclou tant grups consolidats com apostes per descobrir. Han pujat a l’escenari noms com Namina, Renaldo & Clara, Pau Alabajos, Anna Roig i l'ombre de ton chien, Sanjosex , Cesk Freixas o la musa del folk Alela Diane, qui ha actuat per primer cop a Barcelona.

Consolidat en aquesta, la seva tercera edició, el Músiques Sensibles també ha presentat el segon disc de Clams, una banda musical formada per una dotzena d'alumnes de la Coral de l'Escola d'Educació Especial Mare de Déu de Montserrat del Guinardó (Barcelona).

Com sempre el 10% de la recaptació es destina a entitats solidàries com l’Associació Casal Infantil La Mina, l’Associació de Familiars de Malalts Mentals del Barcelonès Nord, el Centre de Serveis Can Pedró, Petits Somriures i Baixem al Carrer. Totes elles entitats encara poc conegudes i ubicades a la perifèria de Barcelona.