Joc de pistes

Foto: Wilfried Hösl

Salveu Romeu! Canvieu la història trobant l'antídot

Us proposem una activitat per fer en família o amb els amics. Es tracta d’un joc de pistes al voltant de l’òpera de Romeu i Julieta: I Capuleti e i Montecchi de Bellini i que us farà recórrer diferents establiments de Ciutat Vella.

Si sou l’equip més ràpid en resoldre l’enigma podreu guanyar invitacions per l’òpera I Capuleti e i Montecchi, a més de passar una bona estona!

L’argument
Sou Romeu. Davant la tomba de Julieta, acabeu de prendre-us un verí mortal. I de sobte, la vostra enamorada desperta! La seva mort falsa formava part d’un pla del qual no us heu assabentat. Accediu al maletí del Dr. Lorenzo, però no en sabeu la contrasenya ni sabeu quin aspecte té l’antídot que us salvarà la vida. Disposeu de dues hores exactes per esbrinar-ho i canviar la història...

Dinàmica
Dins un maletí protegit amb contrasenya hi ha diverses pocions. Només una és l’antídot que salva la vida de Romeu. Els tres primers equips en descobrir-lo dins el marge de temps establert, guanyaran els premis establerts. Per esbrinar la combinació i les característiques de la poció correcta, els jugadors hauran de resoldre 6 proves, a les quals accediran visitant diversos comerços de l’entorn del Liceu.

Reserva plaça per al teu equip

Dates de l'activitat
3 sessions

Dia

Punt de Trobada

Inici Joc

Sessió 1

Dimecres 11/05/2016

Sessió 2

Dijous 12/05/2016

Sessió 3

Divendres 13/05/2016

Punt de trobada
15 minuts abans de l’inici del Joc al Centre Cívic Sarrià (c/ Eduard Conde, 22) hi trobareu el punt de trobada senyalitzat.

Durada aproximada de l'activitat
2 hores

Equips
Mínim 2 persones i màxim 5

Aforament
Limitat a 10 equips per sessió

Edat recomanada
Adults i nens a partir de 12 anys (acompanyats d'un adult)

Preu de l'activitat
Gratuïta. Imprescindible reserva prèvia aquí.

Recomanacions per jugar
Telèfon mòbil amb accés a internet
Bolígraf

És recomanable disposar de:
Lector de codis QR.
Auriculars
No és imprescindible per jugar, però qui ho tingui gaudirà de cert avantatge.

També us pot anar bé un plànol o l'app de Google Maps per orientar-vos pel centre.

PREMIS

1r premi

• Invitacions per I Capuleti e I Montecchi per a tots els integrants de l'equip guanyador (dates a escollir segons disponibilitat, zones 2b a 8)
  • Val de consumició per a tots els integrants (tiquet bescanviable durant els entreactes de les funcions al Liceu)
  • 1 Revista Obertura
  • 1 Programa de mà d'I Capuleti e I Montecchi

2on premi

• 2 Invitacions per I Capuleti e I Montecchi (dates a escollir segons disponibilitat, zones 2b a 8)
  • Val de descompte del 50% per comprar entrades I Capuleti e I Montecchi resta participants
  • Val de consumició per a tots els integrants que assisteixin a l'òpera (tiquet bescanviable durant els entreactes de les funcions al Liceu)

3r premi

• Val de descompte del 25% per comprar entrades I Capuleti e I Montecchi (dates a escollir, zones 2b a 8 per atots els integrants).
  • 1 Revista Obertura Per a tots els participants
Foto: Wilfried Hösl