Servei educatiu

El SERVEI EDUCATIU del Gran Teatre del Liceu té com a finalitat contribuir en l’educació musical i artística del públic escolar i familiar.

Amb aquest objectiu s’ofereix una programació d’espectacles al voltant de l’òpera i la dansa de gran qualitat pedagògica (El Petit Liceu),  diverses activitats educatives, sessions de formació per al professorat així com material pedagògic per alumnes, professorat i famílies.

Més informació del Projecte Educatiu

El Petit Liceu

Espectacles adaptats musicalment i dramàticament per apropar l'òpera i la dansa al públic escolar i familiar.

Tallers en família

Activitat per viure en família.Tallers participatius a l’entorn d’espectacles de Petit Liceu, per viure una experiència més vinculada a l’òpera i la dansa. Pròximament més informació.

Òpera Oberta

Programa universitari impulsat pel Gran Teatre del Liceu que té com a objectiu principal divulgar l’art de l’òpera entre els estudiants de tot el món.

Formació per al professorat

Desenvolupa els continguts de les guies didàctiques que el Liceu elabora per a cada espectacle de la programació escolar.

Guies didàctiques

Les guies didàctiques són un material recomanable que ajuda a preparar l'assistència a l'espectacle o l'activitat, contribuint a reforçar enormement l'experiència.

El bon espectador

Recomanacions que poden contribuir a fer de l'anada al Teatre una experiència inoblidable.

Reserves i pagament

Instruccions per reservar places escolars.

Projecte educatiu

Un compromís amb la comunitat educativa i amb la societat per oferir tot tipus d'activitats educatives relacionades amb el món de l'òpera, la dansa i altres espectacles.

Informació                                                   Reserves
Tel: 93 485 99 23                                           Institut Municipal d'Educació
servei.educatiu@liceubarcelona.cat                 Web del PAE

El Gran Teatre del Liceu és membre de