Espectacles externs

Al Gran Teatre del Liceu

Compra ara

IMPORTANT!

• Els nens fins a 3 anys, si no ocupen seient i s’asseuen a la falda de l’acompanyant, han d’accedir amb una entrada a preu 0. Per sol·licitar aquesta entrada, cal envieu un e-mail a info@liceubarcelona.cat indicant l’adreça d’e-mail amb que s’ha realitzat la compra i el nombre d’entrades per a menors de 3 anys que necessiteu (màxim una localitat a preu 0 per adult). Aquestes entrades es lliuraran a l’entrada el dia de la funció. Per motius de seguretat, recomanem que compreu la localitat a la platea o a l’amfiteatre
  • A partir de 3 anys cal disposar d’entrada de pagament. Els nens d’entre 3 i 5 anys poden comprar una entrada al 50% de descompte, respecte la tarifa general. Cal escollir la tarifa MENORS de 3 a 5 ANYS.
  • A partir de 6 anys cal comprar l’entrada amb tarifa general.

Concert de celebració dels 10 anys de GOSPEL SENSE FRONTERES, el projecte d’acció solidària i responsabilitat social a favor de la infancia que compta amb el suport de la GENERALITAT DE CATALUNYA.

Deu anys cantant amb ànima d’infant
Des del seu primer concert el 2004, la trajectòria de TGV CHOIR és certament impressionant (Festival de la Porta Ferrada de Sant Feliu de Guíxols, Gran Teatre del Liceu, Palau de la Música Catalana, Festival Internacional de Música de Cadaqués, Festival de Jazz i Blues a Roses, Festival Internacional de Música de Cambrils, DOM Festival, Festival Internacional de Jazz de Teruel, Auditori – Palau de Congressos de Girona, L’Auditori de Barcelona, Kursaal de Manresa, Teatre Poliorama, L’Atlàntida de Vic, Auditori August de Tarragona, Teatre – Auditori de Sant Cugat,...), havent compartit cartell amb artistes de primera línia com Maceo Parker, Sharrie Williams & The Wiseguys, The Kingdom Choir, Natalie Cole, Jorge Drexler, Lluís Llach, Joaquin Sabina, Chucho Valdés, Patti Smith i Albert Guinovart, entre d’altres

La seva projecció els ha dut a compartir escenari, de forma exclusiva, amb els llegendaris The Golden Gate Quartet, al Palau de Congressos de Barcelona, sota la producció i realització de Grup Godó.

El 2010 intervé en cites de prestigi com el Festival Internacional de la Porta Ferrada amb Soweto Gospel Choir (guanyadors de dos premis Grammy), les Vetllades d’Estiu de Sant Lluís (Menorca), i el festival Grans del Gospel amb Northern Kentucky Brotherhood Singers a l’Auditori de Barcelona i l’Auditori – Palau de Congressos de Girona. Clou el 2010 amb una excel·lent representació del seu exitós The New Gospel X-perience al Gran Teatre del Liceu de Barcelona, on aconsegueix un èxit sense precedents tot penjant, uns dies abans del concert, el cartell d’entrades exhaurides.

El 2011 forma part de l’elenc d’artistes que enregistren el Disc de La Marató de TV3, tot acompanyant a Raphael i La Principal de La Bisbal, sota la direcció de Jordi Cubino (Sony/ATV Music).

El 2012 és escollit per a participar al programa especial de La Marató de TV3 Contra la Pobresa. Forma part, també, del cartell d’artistes del Festival Internacional de Música de Cadaqués juntament amb Maceo Parker, l’Orquestra de Cadaqués i la gran pianista Hisako Hiseki entre d’altres. El novembre del mateix any estrena a L’Auditori la seva darrera producció: NON STOP GOSPEL. Un arriscat espectacle de gospel contemporani d’alt voltatge a L’Auditori de Barcelona. Així mateix, el 2012 el Departament de Benestar Social i Família de la Generalitat de Catalunya encarrega a Moisès Sala la música del Poema als Voluntaris de Miquel Martí i Pol, cant que s’estrena a L’Auditori de Barcelona el desembre, durant la celebració del Dia Internacional dels Voluntaris per al Desenvolupament Econòmic i Social.

TGV CHOIR enceta el 2013 tot portant, el mes de març, la seva producció SPIRITUALS al Cicle TARDES AL PALAU, de la mà de la Fundació Orfeó Català – PMC.

La temporada 2013 2014 porta el seu urban gospel a espais exclusius com el TNC (Teatre Nacional de Catalunya), de nou el Gran Teatre del Liceu, el Palau de Congressos d’Eivissa en dues ocasions, el Teatre Principal de Maó (Menorca), el concert d’any nou a l’Atlàntida de Vic, l’Auditori Enric Granados de Lleida,...

Durant el 2014, a més, presenta el seu darrer treball “SMILE” el 4º disc de la formació, un ambiciós i arriscat projecte de gospel contemporani – #urbangospel. I és aquest any, també, quan la productora SETMÀGIC AUDIOVISUAL, en coproducció amb TELEVISIÓ DE CATALUNYA, roda el documental EL COR que TV3 emet en prime time el gener 2015 (SENSE FICCIÓ, 22.00 h.) i es reposa el gener 2016 al mateix programa. El setembre 2015 inicia la seva gira de comiat de l’espectacle NONSTOPGOSPEL a L’Auditori de Barcelona, gira que clou amb un èxit fantàstic de crítica i públic el febrer de 2016 amb un darrer concert programat al cicle Tardes al Palau, en la seva 6ª visita al Palau de la Música.

Avalen la trajectòria de TGVCHOIR 270 concerts, amb més de 165.000 persones de públic i 163 d’aquestes actuacions amb les entrades exhaurides. TGV CHOIR, un projecte creat i dirigit per Moisès Sala, economista, pianista, arranjador, compositor i un dels principals exponents del país en la direcció, difusió, estudi i coneixement del Gospel.

[TGV CHOIR compta amb el projecte d’acció solidària a favor de la infància GOSPEL SENSE FRONTERES®, amb el suport de la Generalitat de Catalunya]