Servei educatiu

Assajos generals

En grup i amb l'acompanyament i la guia del professorat, s'assisteix a l'assaig general o pregeneral d'una òpera completa a la Sala Principal del Liceu. Aquesta activitat està restringida a batxillerat i Conservatori de Música i Dansa.

Durada
En funció del títol escollit (en general unes tres hores). Les òperes s'ofereixen en la seva llengua original i sobretitulat en català.

A partir del 2 de setembre cada escola només podrà reservar places per a un únic grup de 20 alumnes com a màxim i per a un únic assaig general. Per cada 10 alumnes, es disposarà d'una entrada per a professorat acompanyant.

L'entrada als assajos generals s'efectuarà per l'accés del carrer Sant Pau. Per tal d'evitar aglomeracions és important ser a l'entrada mitja hora abans de l'inici de l'assaig.

Les escoles que optin per reservar entrades pels assajos generals assumeixen que l'activitat té un cert risc d'anul·lació; ja que, en tractar-se d'una sessió de treball entre tècnics i artistes per posar a punt l'estrena de l'obra, fins 48 hores abans de l'assaig no hi haurà confirmació de que aquest serà obert i que, tot i que s'han triat nomes aquells assajos que tenen les més altes possibilitats de poder ser oberts al públic, en alguns casos la direcció del teatre podria decidir tancar-los per motius tècnics.

Batxillerat i Conservatori de Música i Dansa.

Hi ha òperes on proposem dues dates d'assaig. Fins l'últim moment no es confirmarà quin dels dos dies té més possibilitats d'ésser obert i per tant us recomanem que us reserveu les dues dates.

Obres

Il prigionero de L. Dallapiccola / Suor Angelica de G. Puccini
General: dijous 19 de juny de 2014 a les 17h
Durada 2h i 10 min

L'activitat es podrà reservar directament a partir del 2 de setembre de 2013 a les 9h.

Informació i reserves

Accés directe a reserves:

Institut Municipal d'Educació
Web del PAE