Servei educatiu

Reserves i pagament

RESERVA DE PLACES ESCOLARS

Com es fan les reserves de places escolars?

Per Internet

Preinscripció de localitats
A partir del dia 26 de juny de 2013, les escoles podran començar el procés de preinscripció de localitats per Internet mitjançant el web de l'Institut Municipal d'Educació www.bcn.cat/educacio/pae per a les sessions escolars dels espectacles: Petruixka, La Ventafocs, Allegro Vivace, Guillem Tell, Els músics de Bremen, El Superbarber de Sevilla, Così FUN tutte, La casa flotant, La petita Flauta Màgica i Cantant amb el Cor.

Reserva d'activitats educatives:
A partir del 2 de setembre a les 9h, es podran reservar directament a www.bcn.cat/educacio/pae les activitats educatives: Assajos generals, L'òpera: una emoció, Visites guiades al Liceu, El misteri de la partitura i ¿Què es fa en un teatre d'òpera?

Preus de les localitats (sessions escolars)

Preu per espectacle 6,50 €

Preus d'altres activitats educatives

El misteri de la partitura .......... 100 € *
Visites guiades al Liceu........... 100 € *
L'òpera: una emoció................. 4,5 €

*per grup fins a un màxim de 30 alumnes

Sistema de reserves

Activitats del Liceu curs 2013-2014
El sistema d’inscripcions a les activitats serà el mateix del curs passat, basat en un sorteig entre les sol·licituds de participació en activitats escolars que ofereix aquesta entitat i una nova assignació de les places.

Preinscripció
Per poder participar en el sorteig, cal haver fet la preinscripció prèvia a través de l'aplicatiu del PAE (http://www.bcn.cat/educacio/pae), entre les dates següents:

Entre el 26 de juny, a les 9 h, i el 5 de setembre de 2013, a les 18 h.

Recordeu que per entrar al programa necessitareu:
- Codi d’usuari: és el codi de centre que us facilita el Departament d'Educació
- Contrasenya: és el codi postal del vostre centre.

Podran participar en el sorteig totes les inscripcions fetes pels centres educatius amb un nombre màxim de cinc preinscripcions per centre i només una per activitat. En fer la preinscripció es retornarà un número d'ordre.

Sorteig
Sorteig dia 10 de setembre, a les 10 h
Confirmació del resultat del sorteig: entre el 12 de setembre, a les 9 h, i el 16 de setembre de 2013, a les 18 h.
Confirmació del resultat de la segona assignació: entre el 17 de setembre, a les 9h, i el 18 de setembre de 2013, a les 18 h.

Confirmació de places
Serà necessari fer la confirmació de les places assignades després de cada  adjudicació.
S'haurà d'accedir a l'aplicació del PAE per comprovar si ha estat assignat dia i hora de l'activitat sol·licitada i, en cas afirmatiu, confirmar aquesta adjudicació. En cas de no confirmar les places obtingudes, aquestes es deslliuraran per poder ser atorgades al següent procés d'assignació de places lliures.

IMPORTANT. A partir del 20 de setembre de 2013 a les 9 h, les places que quedin lliures de cada espectacle es podran reservar directament a través del PAE.

Activitats directament reservables (excloses del sorteig)
Les activitats següents estan excloses del sistema de sorteig i seran directament reservables a partir del 2 de setembre de 2013 a les 9 h a través del PAE per Internet:

- Visites guiades al Liceu
- El misteri de la partitura
- L'òpera: una emoció
- Els assajos generals (només un assaig per centre).
- ¿Què es fa en un teatre d'òpera?

Recordeu:
- Podeu fer fins a 5 preinscripcions per centre i només una per activitat (ens referim a una única preinscripció per cada cicle educatiu del mateix espectacle). - Si no confirmeu en el termini indicat les places que se us hagin assignat, les perdreu.
- Heu de guardar el número de reserva que es genera autmàticament en el moment de confirmar la preinscripció. Aquest número servirà per poder fer qualsevol canvi de dades a partir del 20 de setembre de 2013.
- Comproveu que el correu electrònic del responsable de la preinscripció és correcte.

Podeu consultar el text integral de les bases del sorteig a l'apartat "notícies" del Web del Programa d'Activitats Escolars (PAE).

Forma de pagament

Com efectuar una preinscripció o una reserva
En les reserves només s'ha d'indicar el nombre d'alumnes (no s'ha d'incloure el professorat). Per cada 15 alumnes es disposarà (excepte en casos especials) d'una entrada gratuïta per al professorat acompanyant.

Es podran reservar lliurement el nombre de places que es desitgi. En les setmanes immediatament anteriors a l'estrena dels espectacles, les reserves de les entrades que quedin disponibles es podran fer directament per telèfon trucant al 93 485 99 23.

Pagament
Un cop feta la reserva, es disposarà d'un termini d'un mes per efectuar el pagament mitjançant un ingrés a nom de "Fundació Gran Teatre del Liceu" al compte 2100 4767 48 0200004250 de "La Caixa", indicant, sobretot, en primer lloc el número de reserva i després el nom de l'escola.

Reemborsament de les localitats
Qualsevol canvi en el nombre de localitats reservades haurà de ser consultat prèviament al Servei Educatiu. Les entrades no es canviaran ni es reemborsaran. La cancel·lació de l'espectacle serà l'única causa admissible per a la devolució de l'import de les localitats

Informació i reserves

Accés directe a reserves:

Institut Municipal d'Educació
Web del PAE