El Superbarber de Sevilla
A L'Auditori de Cornellà
Desembre 2012 (Sessions Escolars i Familiars)
Petit Liceu

Informació escoles

Adaptació de l’òpera bufa Il Barbiere di Siviglia, de Gioacchino Rossini (1792-1868)

Dirigit a: Educació Primària, Cicle Mitjà i Superior. Educació Secundària, Primer Cicle.

Quin embolic! Qui és el Lindoro, i què vol el Doctor Bàrtolo de la bella Rosina?  Hi haurà final feliç?

El que de ben segur hi trobareu, és una història per passar una bona estona: les riallades les teniu assegurades!

Un espectacle operístic, amb personatges simpàtics i un argument entretingut i senzill de seguir pel vostre alumnat

La GUIA DIDÀCTICA proposa una activitat que us volem animar a fer: envieu una carta feta per un alumne, o per grups, a algun dels personatges que surten a la representació, després d’haver-la vist, explicant què us ha semblat la història. Les penjarem al nostre web i les podreu llegir des de l’escola o bé des de casa. Les podeu enviar a : servei.educatiu@liceubarcelona.cat

Repartiment

Fígaro (Baríton): Xavier Mendoza, Marc Canturri, Manel Esteve
Rosina (Soprano): Elena Roche, Tina Gorina
Comte Almaviva (tenor): Vicenç Esteve Madrid, Jordi Casanova, Helios Pardell
Doctor Bártolo (baix bufo): Josep Ferrer, Xavi Fernàndez, Vicenç Esteve Corbacho
Basili (baix): Joan Sebastià Colomer, Pablo López
Piano: Alan Branch, Stanislav Angelov, Olga Kharitonina
Flauta: Jaume Cortadellas, Patricia Mazo, Jorge López
Contrabaix: Miquel Àngel Cordero, Jordi Soler.

Textos de Miquel Desclot

GUIA DIDÀCTICA. Hi trobareu informació sobre l’autor, l’argument de la gran òpera  i la referència d’on podeu trobar els millors enregistraments. També, l’argument detallat de l’espectacle que veureu i els personatges que surten. Pel que fa a material didàctic hi trobareu partitures,fragments musicals, fragments dels diàlegs i activitats didàctiques per als diferents nivells educatius. És interessant recalcar que s’inclouen activitats interrelacionades amb altres àrees: llenguatge, visual i plàstica.

Material didàctic

Guia didàctica

Sessió de formació pel professorat (gratuït): dilluns 5 de novembre de 2012 a les 17.30h a l’Espai Liceu

El preu de les localitats per a les sessions escolars és de 6 euros.

Per reservar fes clic aquí

Més informació a:
servei.educatiu@liceubarcelona.cat