Petruixka amb IT Dansa
Al Teatre-Auditori Sant Cugat
Gener i febrer 2013 (Sessions Escolars i Familiars)
Petit Liceu

Informació escoles

Adaptació del ballet Petruixka, d’Ígor Stravinski (1882-1971)

Dirigit a: Educació Primària, cicles inicial i mitjà.

La narració de  l’argument que es fa al començament de l’espectacle fa entenedora la història del  titella Petruixka, que per art de màgia pren vida i s’ enamora  de la Ballarina. Tot s’embolica quan, un tercer personatge, el Moro, vol mostrar el seu amor per la Ballarina i es produeixen moments de gelosia i baralles.

Petruixka és una història de titelles, representada per ballarins,  que prenen vida i intenten ser persones, per aprendre a estimar. Amb l’alumnat podeu treballar l’educació emocional; trobareu activitats concretes en la GUIA DIDÀCTICA. L’espectacle és molt ric en elements visuals que van apareixent en escena captivant l’atenció de petits i grans. El ballet es divideix en quatre quadres, que els trobareu ben explicats en la GUIA DIDÀCTICA.

La música d’Strawinski que acompanya l’espectacle l’escoltareu en un  enregistrament fet  per l’Orquestra del Gran Teatre del Liceu.

PARTICIPA AMB EL LICEU

Us proposem un activitat participativa: després d’haver vist l’espectacle, ens envieu un dibuix d’un dels personatges en el que quedi ben reflectida l’emoció que sent: un Petruixka enamorat, una Ballarina contenta, un Mag enfadat...allò que més us vingui de gust. Farem un  lloc a la nostra web per tal que tots els nens i nenes pugueu veure els dibuixos que hem rebut. Envieu-los a : servei.educatiu@liceubarcelona.cat. ANIMEU-VOS A PARTICIPAR!!

Materials

GUIA DIDÀCTICA Incorpora breument la història de la dansa i també un recorregut sobre l’art dels titelles, així com les il·lustracions dels personatges i activitats per preparar l’assistència a l’espectacle, entre d’altres.

Sessió de formació pel professorat (gratuït): dilluns 19 de novembre de 2012 a les 17.30h a l’Espai Liceu

El preu de les localitats per a les sessions escolars és de 6 euros.

Per reservar fes clic aquí (a partir del 26 de juny de 2012)

Més informació a:
servei.educatiu@liceubarcelona.cat