Cantant amb el Cor
Al Foyer
Març 2015
Petit Liceu Escolar

Preparem la veu? Agafem aire, seiem bé amb l’esquena recta… A cantar!

El Cor del Gran Teatre del Liceu ja està a punt de sortir a l’escenari i cantar per vosaltres. I no només això, sinó que vosaltres cantareu amb el Cor!

Un presentador anirà explicant l’argument de diferents òperes i el Cor en cantarà alguns dels fragments més coneguts.

Podreu conèixer el director del Cor i aprendre com n’és d’important la seva feina, així com la de la pianista que acompanyarà totes les cançons.

A l’escola, abans d’assistir a l’espectacle, caldrà fer el treball previ de les cançons que trobareu dins la GUIA DIDÀCTICA.

Tens alguna pregunta pel Cor?

A més de participar cantant, l’alumnat podrà adreçar una pregunta al Cor. Només caldrà que treballeu amb el grup / classe quina pregunta o curiositat els voleu fer arribar. S’acceptarà una pregunta per grup. Envieu-la a servei.educatiu@liceubarcelona.cat i el dia que vingueu a l’espectacle, el presentador la llegirà en veu alta i us la contestarà.

Dirigit a

Educació Primària, cicles mitjà i superior.

Guies didàctiques

A la Guia Didàctica hi trobareu l’argument breument resumit de les diferents òperes que es canten en l’espectacle, així com la lletra d’algunes de les peces que escoltareu. S’hi adjunten les partitures de les cançons que haurà de cantar l’alumnat durant l’espectacle.

Guia didàctica

Formació per al professorat