Els músics de Bremen
Al Gran Teatre del Liceu
Maig 2015
Petit Liceu Escolar >

Espectacle de dansa amb titelles a partir del conte dels Germans Grimm

Voleu veure com ballen un gos, un gat, un ruc i un gall? La reelaboració del conte clàssic dels germans Grimm reuneix tots els elements més òptims per al vostre alumnat: comença captant l’atenció, fa riure els nens i nenes i ofereix una música que, composta especialment per a l’espectacle, presenta unes melodies molt agradables d’escoltar i molt entenedores per als més petits. El personatge de la mestra, que va narrant allò que passa, fa que els nens i nenes no perdin el fil argumental.

Dirigit a

Educació Infantil i Educació Primària, Cicle Inicial.

Guies didàctiques

La Guia didàctica us apropa a la biografia dels Germans Grimm, us ofereix l’argument en forma de conte, a més de suggeriments de com enfocar les diferents activitats didàctiques i referències per ampliar la informació.

Com a Material didàctic, teniu un petit dossier per al vostre alumnat, que podeu subministrar a l’aula. Hi trobareu activitats pràctiques que han de realitzar, la partitura de la cançó que han de cantar durant l’espectacle, així com les plantilles de les carotes.

Guia didàctica

Material didàctic

Formació per al professorat

Activitat gratuïta

Proposta d'activitats participatives

L’espectacle incorpora una activitat participativa que us volem animar a fer. Consisteix en cantar la cançó “Cap a Bremen”en els diferents moments en què ho indica la Mestra de ballet. La cançó es canta per animar el gat, el gos, el gall i l’ase per què vagin cap a Bremen.

Servei educatiu
Maig 2015