Activitats

En grup i amb l'acompanyament i la guia del professorat, s'assisteix a l'assaig general o pregeneral d'una òpera completa a la Sala Principal del Liceu. Aquesta activitat està restringida a batxillerat i Conservatori de Música i Dansa.

DESCARREGA'T el programa de la Temporada 2019/20

Durada

En funció del títol escollit (en general unes tres hores). Les òperes s'ofereixen en la seva llengua original i sobretitulat en català.

A partir del 2 de setembre de 2019 cada escola només podrà reservar places per a un únic grup de 20 alumnes com a màxim i per a un únic assaig general. Per cada 10 alumnes, es disposarà d'una entrada per a professorat acompanyant.

L'entrada als assajos generals s'efectuarà per l'accés del carrer Sant Pau. Per tal d'evitar aglomeracions és important ser a l'entrada mitja hora abans de l'inici de l'assaig.

Batxillerat i Conservatori de Música i Dansa.

Hi ha òperes on proposem dues dates d'assaig. Fins l'últim moment no es confirmarà quin dels dos dies té més possibilitats d'ésser obert i per tant us recomanem que us reserveu les dues dates.

Temporada 2019/20

Òpera Dia Hora Durada
Turandot de Giacomo Puccini Dijous 3 d’octubre de 2019 17h 3h
Doña Francisquita d'Amadeu Vives Dissabte 9 de novembre de 2019 17h 2h 45m
Cavalleria Rusticana / Pagliacci  Dilluns 2 de desembre de 2019 17h 2h 50m

L'activitat es podrà reservar directament a partir del 2 de setembre de 2019 a les 9h.

Servei Educatiu

servei.educatiu@liceubarcelona.cat