Totes les noticies

Comença la temporada d‘Apadrina un equipament al Liceu

Barcelona 22 de novembre 2016. Els alumnes de 4rt de primària de l’escola Vedruna Àngels del Raval de Barcelona van gaudir d’una de les funcions escolars d’El Superbarber de Sevilla sota el projecte Apadrina un equipament, del que forma part el Gran Teatre del Liceu. Aquesta va ser la primera visita de la temporada dins d’aquest projecte impulsat en el marc de Raval Cultural, que ha coordinat la Fundació Tot Raval.

D’aquesta manera el Liceu col·labora a que alumnes del Raval coneguin un dels grans equipaments culturals del barri i consolidin aprenentatge mitjançant la participació en una vivència educativa enriquidora.

El projecte Apadrina un equipament pretén desenvolupar un procés compartit de llarga durada que formi part del currículum acadèmic i que els alumnes puguin assolir aprenentatges mitjançant la seva participació en una vivència educativa enriquidora.

Des de l'any 2013 el Liceu ha col·laborat amb Apadrina un equipament concretant activitats dirigides a alumnes d’escoles bressol, Primària, Secundària, Batxillerat i Cicles Formatius durant el curs escolar.