Exposició Balcó Foyer

Hi ha amors que mai arriben
Del 10 al 30 de gener 2019
Els assistents a les funcions podran visitar-la abans de l'inici de la funció i durant l'entreacte.

Comissionat de l'exposició a càrrec de Rosa Ferrer.

© Dolores Martín RiveroEl Reial Cercle Artístic de Barcelona, com a institució catalana amb més de cent anys d’història dedicada a la promoció i al suport de l’art i la cultura, participa un any mes en el projecte d’aparellar les arts plàstiques i l’òpera dins la programació del Gran Teatre del Liceu.

Amb la finalitat d’apropar altres entitats culturals de Barcelona al públic del Liceu, el Reial Cercle Artístic de Barcelona, coincidint amb l’òpera Madama Butterfly, presenta una exposició de pintures realitzades pels alumnes de l’Institut Barcelonès d’Art –braç acadèmic del Cercle Artístic–.

L'Institut Barcelonès d'Art desenvolupa una tasca docent i investigadora sobre les arts plàstiques. Amb un programa innovador permet un coneixement detallat dels processos artístics a partir del treball transversal en el qual s’uneix la tècnica artística i la història de l’art.

L’Institut està obert a totes les persones interessades en el món de l’art i la cultura en general, on trobaran una fórmula de coneixement adient i transversal per endinsar-se en les arts plàstiques.

Els alumnes de l’Institut són els protagonistes d’aquesta nova exposició en el Balcó Foyer tot coincidint amb l’òpera Madama Butterfly. Els seus treballs s’han inspirat en la frase “hi ha amors que mai arriben” i en l’argument de l’obra de Puccini.