El Gran Teatre del Liceu ofereix als alumnes d’educació secundària, batxillerat, cicles formatius i CFA la possibilitat d’assistir, en grup i acompanyats del professorat, a una selecció d’òperes, ballets i concerts simfònics de la temporada 2023/24.

Els centres interessats en aquesta proposta podran gaudir d’un acompanyament del Liceu per preparar prèviament l’òpera, el concert o el ballet amb els seus alumnes.

Consulta AQUÍ la programació completa de la temporada.

Elena Pankratova. (© A. Bofill)

Condicions

• Les localitats seran a la zona 4 o superior, fet que assegura una visibilitat excel·lent.
  • Activitat dirigida a centres d’educació secundària, batxillerat, cicles formatius i CFA.
  • Assistència en grups de 10 estudiants com a mínim.
  • Política d’acompanyants: es regeix per la normativa d’organització i gestió de centres del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.
  • Fins a 35 anys.
  • Preu màxim: 30 €
  • Places limitades

Per més informació i reserves, contacteu amb LiceuAprèn.