Reserves i pagament

Sistema de reserves

(Instruccions disponibles en PDF)

Recordeu que per entrar al programa necessitareu:

• Codi d’usuari: és el codi de centre que us facilita el Departament d'Educació.
  • Contrasenya: és el codi postal del vostre centre.

Espectacles

Reserva directa de localitats (sense sorteig)

A partir del dia 25 de juny de 2019 a les 9 del matí les escoles podran reservar directament per internet mitjançant el web del Consell d'Innovació Pedagògica (PAE) les sessions escolars dels espectacles La petita Flauta Màgica, Allegro Vivace, El músics de Bremen, Mans a l’òpera, El jove barber de Sevilla i IT Dansa.
Preu de les localitats  7€ (per alumne/a)

Enguany, volem destacar l’òpera El monstre al laberint, un ambiciós projecte de plena actualitat, fet per joves i per a joves que ens connecta amb problemàtiques molt actuals com la immigració o les persones refugiades.
Preu de les localitats  9€ (per alumne/a). Inclou també els Centres de Formació d'adults.

Continuem amb l’oferiment d’assistir a Funcions d’Òpera i Dansa al Gran Teatre del Liceu, amb unes condicions avantatjoses, dins de la programació estable de la temporada 2019-20, especialment indicada per l‘alumnat d’Educació Secundària, Batxillerat, Cicles formatius, Conservatoris i Escoles de música i dansa.
Preus de les localitats  30€ (per alumne/a). Reserves exclusivament a través del correu servei.educatiu@liceubarcelona.cat

Activitats educatives

A partir del dilluns 2 de setembre 2019 es podran reservar també directament al web del PAE les activitats educatives: Visites guiades al Liceu, L´òpera: una emoció, Assajos generals i Què es fa en un teatre d´òpera?

Preus d'altres activitats educatives

Visites guiades al Liceu 125 € (màxim 30 alumnes)
L'òpera: una emoció 5 € (per alumne)

Forma de pagament

En les reserves només s'ha d'indicar el nombre d'alumnes (no s'ha d'incloure el professorat). Per cada 15 alumnes es disposarà (excepte en casos especials) d'una entrada gratuïta per al professorat acompanyant.

Es podran reservar lliurement el nombre de places que es desitgi. En les setmanes immediatament anteriors a l'estrena dels espectacles, les reserves de les entrades que quedin disponibles es podran fer directament per telèfon trucant al 93 485 99 23.

Pagament
Un cop feta la reserva, a partir de setembre, es disposarà d'un termini d'un mes per efectuar el pagament mitjançant un ingrés a nom de "Fundació Gran Teatre del Liceu" al compte ES97 2100 4767 4802 0000 4250 de "La Caixa", indicant, sobretot, en primer lloc el número de reserva i després el nom de l'escola.

Reemborsament de les localitats
Qualsevol canvi en el nombre de localitats reservades haurà de ser consultat prèviament al Servei Educatiu. Les entrades no es canviaran ni es reemborsaran. La cancel·lació de l'espectacle serà l'única causa admissible per a la devolució de l'import de les localitats

Servei Educatiu

servei.educatiu@liceubarcelona.cat