EL MONSTRE AL LABERINT (cancel·lat)

L'estat d'alerta obliga al Liceu a suspendre aquest espectacle

El Gran Teatre del Liceu s’ha vist obligat a suspendre la seva programació artística fins el 26 de març degut al nou estat d’alerta anunciat avui per la Generalitat de Catalunya respecte la situació del COVID-19.

Queda cancel·lat tot el procés de creació i funcions de El monstre al laberint. Després de l’anunci del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya en relació a les mesures preventives contra el COVID-19 en els centres educatius, el Gran Teatre del Liceu es veu obligat a suspendre els assajos i les funcions previstes de l’espectacle de Jonathan Dove, on hi participaven 823 alumnes d’ESO i Batxillerat de més de 20 instituts. El Departament va informar de “la suspensió de tota activitat que es faci fora del centre i que impliqui professorat, personal no docent o alumnat de diversos centres simultàniament”, com era el cas d’aquesta òpera participativa.

El Gran Teatre del Liceu es posarà en contacte amb totes aquelles persones que es vegin afectades per la suspensió de l’activitat artística per informar-los de totes les opcions.

Més informació

Reinterpretació del mite de Teseu i el Minotaure a partir d’una creació col·lectiva i participativa en què centenars de joves cantaires de diversos centres educatius de la ciutat de Barcelona comparteixen escenari amb professionals de la música i les arts escèniques.

L’òpera, com a instrument didàctic, ens ensenya no només aspectes musicals i escènics, sinó també a ser millors ciutadans. Hi ha alguna manera millor d’aprendre que creant una òpera a l’escenari del Liceu?

Compartint el coneixement arribarem més lluny i vencerem el monstre del laberint.

Amb el suport de:

Amb la col·laboració de:

Fitxa artística

Jonathan Dove
Llibret
Alasdair Middleton
Traducció al català
Marc Rosich
Direcció musical
Manel Valdivieso
Direcció i escenografia
Paco Azorín
Coreografia del moviment
Carlos Martos
Videocreació
Pedro Chamizo
Producció
Gran Teatre del Liceu
Orquestra del Conservatori del Liceu
Amb la participació dels cors d'estudiants dels centres educatius de Barcelona
Cor Bruckner Barcelona
Júlia Sesé
Coral Càrmina
Daniel Mestre
Direcció dels Cors
Buia Reixach i Feixes

Repartiment

TeseuRoger Padullés
MareGemma Coma-Alabert
DèdalToni Marsol

març 2020

24dimarts19:30
27divendres19:30

Durada total aproximada 1h

Recomanat a partir de 12 anys

Informació d'interès

Diàleg Jordi Savall i Òscar Camps

Dilluns 2 de març
Foyer del Liceu (entrada per c/ Sant Pau)
Entrada Lliure

Moderat per David Guzmán, periodista cultural.
Més info