(ÒH!)PERA

13/05/22
VENDA GENERAL
18/05/22

Quatre òperes de petit format per ser presentades durant la mateixa vetllada

(Òh!)pera és un projecte impulsat pel Gran Teatre del Liceu en què es dissenyen quatre òperes de petit format per ser presentades durant la mateixa vetllada. Una sèrie d’equips joves seleccionats amb la complicitat de les escoles de disseny de Barcelona hauran treballat durant més d’un any per dissenyar aquestes òperes de gran energia, d’uns 30 minuts de durada. Tot fent un passeig per les entranyes del Teatre, l’espectador entrarà en contacte amb les històries d’un seguit de veus atrapades en els seus traumes, els secrets inconfessables o els somnis impossibles. Expectatives que es compartiran amb un públic que farà aquest recorregut amb la intensitat de la proximitat. Compositors vinculats a Barcelona que hauran triat els seus llibretistes; directors d’escena joves que treballaran amb les escoles de teatre, disseny i arts aplicades per fer els seus muntatges; cantants del país; petites formacions de cambra sorgides del Conservatori del Liceu... una primera oportunitat al Liceu per als creadors del futur.

El Liceu inicia una col·laboració amb la Regidoria de Turisme i Indústries Creatives de l’Ajuntament de Barcelona, el Disseny Hub Barcelona i les escoles de disseny de la ciutat per fomentar l’aprenentatge a través de la pràctica. Àlex Ollé serà el mentor del nou projecte.

Paradís: la descoberta

• Durada total aproximada Per determinar