Front Web Trencanous

Trencanous-jazz

Al Foyer del Liceu

Jazz i titelles en un espectacle màgic i proper

Logo Pett Liceu

Titelles i jazz. Aquesta és la combinació que us proposem per explicar la fantàstica història d’El trencanous. Revisitem aquest clàssic des d’una mirada actual, plural i inclusiva.

Trobar la nou màgica serà el repte que tindran la Daniela i la seva mare, la Sra. Drossel, si volen salvar en Pirli del conjur que li ha fet la reina dels ratolins.

La Daniela, una noia valenta i decidida, acabarà convertida en un trencanous de fusta, però no deixarà mai de ser qui és i qui vol ser. No ho tindrà fàcil.

Somnis, fantasia i realitat en un espectacle màgic i proper on la música d’un ensemble de jazz es fusionarà amb l’art i la delicadesa dels titelles.

Durada aproximada
55min

Recomanat
A partir de 5 anys

Amb el suport de:

Fundació "la Caixa"
fundació ferrer salat
Fundació Conservatori Liceu

Funcions per a famílies

Tallers familiars. Us oferim l'opció de gaudir d'un taller previ a la funció.

Funcions per a escoles

LaCultivadora

Els centres escolars trobareu tota l'oferta educativa del Gran Teatre del Liceu a la plataforma laCultivadora, des d'on podreu també gestionar les reserves i pagaments.

laCultivadora

Estudiants i Alumni del Centre Superior de la Fundació Conservatori Liceu

Taller 2

Taller familiar

El taller familiar previ a la funció és gratuït i s’adreça a totes aquelles famílies que disposen d’entrades per a la funció. Estarà conduït per artistes que tenen vinculació amb aquest títol i us permetrà viure amb més profunditat l'espectacle.

Properament obrirem les places limitades per als tallers del Trencanous-jazz.

Trencanous-jazz

Al Foyer del Liceu