Visita el Liceu

El Gran Teatre del Liceu és un dels teatres d’òpera més importants del món. Fundat al 1847 és viu testimoni de la vida social, artística, política i econòmica de la ciutat Barcelona al llarg del temps. Amb la Sala en forma de ferradura més gran d’Europa i la segona més gran del món, el Liceu és un espai de creació artística d’obligada visita.

El Teatre ofereix un ampli ventall d’opcions de visites guiades.

Descarrega aquí els horaris

ATENCIÓ: El servei de visites romandrà tancat a partir del dia 3 d'agost 2019.

Opcions de visita:

VISITA GUIADA

Aquesta opció permet conèixer els espais més emblemàtics del Gran Teatre del Liceu endinsant-se en la seva arquitectura i arts decoratives així com a través dels esdeveniments més importants de la vida social, artística política i econòmica de la ciutat Barcelona al llarg del temps.

La visita comença al Vestíbul històric, un espai d'estil eclèctic i de notable elegància. Segueix pel Saló dels Miralls, que durant molt anys ha estat punt de reunió de la burgesia catalana i on actualment s’hi realitza tota mena d’actes i activitats per al públic més variat. La visita finalitza a la Sala de Concerts, una rèplica exacta de la impressionant sala original que en forma de ferradura és la més gran d’Europa i la segona més gran del món.

Tarifa: 9,00€

VISITA PRESTIGE

Aquesta opció es tracta d’una visita guiada que a més a més inclou la visita al Cercle del Liceu.

Fundat al 1847, el Cercle del Liceu és un dels clubs privats d’estil anglès més antics d’Espanya i  acull una de les millors col·leccions privades de pintura modernista que es conserven en la seva ubicació original. Al llarg de les seves estances, profusament decorades, hi trobem un conjunt únic de quadres i obres de Ramon Casas, Santiago Rusiñol i Alexandre de Riquer, entre d’altres.

Tarifa: 16,00€

VISITA BACKSTAGE

Una visita als espais tècnics privats que et permet conèixer de primera mà tota la complexitat de la creació artística en un teatre d’òpera.

És un recorregut per Camerinos, Sales d'Assaig, Sastreria i la Sala de Caracterització entre d’altres espais tècnics.

*La visita no inclou cap espai públic del Teatre (vestíbul, sala de concerts, saló dels miralls)

* No està permesa l’entrada a menors de 14 anys.

* Visita no recomanable per persones amb dificultats de mobilitat.

Tarifa: 24,00€

VISITA PRIVADA I GRUPS

El Liceu ofereix la possibilitat de realitzar visites guiades privades i exclusives ja siguin individuals o en grup.

En cas d’estar interessats es prega contactar

VISITA PREMIUM

Es tracta d’una visita a mida que permet visitar espais públics, el Cercle del Liceu i/o privats segons les preferències del visitant.

La visita Premium tant permet l’opció d’incloure una copa de cava al finalitzar com combinar-la amb l’assistència a una funció.

VISITA PREMIUM I RECITAL PRIVAT

Aquesta opció de visita és l’opció més especial i exclusiva. Es tracta d’una visita Premium amb recital privat.

En finalitzar la visita s’assisteix a un recital privat de veu i piano a càrrec de membres del Cor i de l’Orquestra del Gran Teatre del Liceu.

ROOM ESCAPE

60 minuts per resoldre el primer room escape en un teatre d’òpera. T’hi atreveixes?

Entrada individual 18€ i fins a 5 grups de màxim 8 persones per grup.

Escull AQUÍ la teva sessió i fes la teva reserva a través de la pàgina web de Missionleak (inclòs el tiquet regal)

Grups i empreses
La millor manera de fer equip! Si sou una empresa i voleu fer una activitat de teambuilding, aquest és el vostre room escape!
El Liceu les realitza a mida i adaptant-se a les necessitats d’horaris del client. Solicita'ns disponibilitats, preus i experiències complementàries (visites, reserva d’espais, xerrades operístiques, funcions...).

Reserves grups i empreses

gemma.pujol@liceubarcelona.cat

Tingues en compte!

• L’activitat és apta per totes les edats i per a nens a partir de 8 anys. En cas de menors és obligatori que sempre participin acompanyats de com a mínim un adult.
  • La durada és de 80 minuts aproximadament, dels quals 60 minuts són per superar el repte.
  • El punt de trobada serà l’entrada principal del Liceu (La Rambla).
  • Es prega màxima puntualitat.
VISITA ESCOLAR

Amb un recorregut pels espais públics del Liceu, es descobreix el Teatre des d'un punt de vista històric i artístic i s'introdueix al visitant en el seu coneixement com a edifici singular i element important del patrimoni cultural heretat.

A qui va adreçada?

Primària (cicles inicial, mitjà i superior), Secundària Obligatòria (1r cicle i 2n cicle), Secundària Post-Obligatòria, Cicles Formatius, Escoles de Música i Cant.

En cada cas la visita s'adequarà al nivell del grup visitant.

Guia didàctica

Conté una primera part amb informació dirigida al professorat.
Descarrega-la aquí

Segona part amb material didàctic per desenvolupar amb l'alumnat.
Descarrega-la aquí

Durada aproximada 60m

Dates i preus

Preu per grup (fins a un màxim de 30 alumnes) 125€ (català i castellà) / 150€ (francès i anglès)

De setembre a juliol. De dilluns a divendres, a les 10h

L'activitat es podrà reservar directament a partir del 2 de setembre de 2019 a les 9 h.

Servei Educatiu

servei.educatiu@liceubarcelona.cat