definir etiqueta

La Rambla, 51-59. 08002 Barcelona. Com arribar

LT. +34 93 485 99 00 Entrades@Liceu.cat

  • Segueix-nos
  • definir etiqueta
  • definir etiqueta
  • definir etiqueta
  • definir etiqueta

En escena

L’equilibri entre qualitat literària i musical a l’òpera és exemplar: a més del plaer de les àries, també ofereix debats morals d’allò més interessants.
En escena

Share the article

Do you want to receive the news? Subscribe

Alfredo Daza

Baritone

En el seu repertori hi trobem papers com Germont (La traviata), Posa (Don Carlo), Ford (Falstaff), Albiani (Simon Boccanegra), Renato (Un ballo in maschera), Francesco (I Masnadieri), Giacomo (Giovanna D’Arco), Macbeth, Il conte di Luna (Il trovatore), Scarpia (Tosca) o Zurga (Les pêcheurs de perles), entre d’altres. Ha treballat amb mestres com Zubin Mehta, Simon Rattle, Antonio Pappano, James Conlon, Gustavo Dudamel, Kent Nagano, Andris Nelsons, Massimo Zanetti, Maurizio Benini, Donato Renzetti o Stefano Ranzani, per citar-ne alguns. Ha cantat en escenaris i ciutats com Nova York, Washington, San Francisco, Los Ángeles, Roma, Gènova, Bolonya, Càller, Berlín, Hamburg, Brussel·les, Pequín, Tòquio, Glyndebourne o Ciutat de Mèxic.

Entre els seus compromisos recents hi trobem Falstaff i La bohème a Berlín, Il trovatore a Sankt Gallen i Pequín, Les pêcheurs de perles a Pequín i Dallas, La del manojo de rosas a Oviedo i Attila a Tenerife.

Debuta al Gran Teatre del Liceu.

Javier Camarena

Tenor

Since his 2007 debut in Zurich, tenor Javier Camarena has won ovations for his interpretations of numerous composers, notably Bellini, Bizet, Donizetti, Haydn, Mozart, Rossini and Verdi, and has worked with conductors including Claudio Abbado, Zubin Metha and Fabio Luisi.

In 2014 he became the talk of the entire operatic world when he encored Ramiro's aria (La Cenerentola) two nights in a row at the New York Metropolitan.

We have heard him at the Liceu in L’elisir d’amore (2012/13), Maria Stuarda (2014/15), La fille du régiment and Rigoletto (2016/17), and I puritani (2018/19).

Emmanuel Faraldo

Tenor

Format a la Universidad Nacional del Arte de Buenos Aires i a l’Instituto Superior del Arte del Teatro Colón, el 2014 va rebre una beca de la Fundación Albéniz que li permet seguir els estudis a l’Escuela Superior de Música Reina Sofía de Madrid, sota el mestratge del tenor Ryland Davies.

Ha interpretat els rols d’Arbace (Idomeneo), Ernesto (Don Pasquale), Remendado (Carmen), Bastien (Bastien und Bastienne) i Libenskof (Il viaggio a Reims). Papers que ha cantat al Palau de les Arts de València, Ópera Tenerife o Ópera de Cámara de Navarra. Entre els seus compromisos recents hi ha El cantor de México al Teatro de la Zarzuela de Madrid i Ópera d’Oviedo, i Idomeneo a l’Òpera i Ballet Nacional de Lituània.

Debuta al Gran Teatre del Liceu.

Mirco Palazzi

Baix

L’any 2001 debutà al festival de Wexford i, des d’aleshores, ha cantat en teatres i auditoris com el Teatro alla Scala de Milà, la Royal Opera House de Londres, la Washington National Opera, The Dallas Opera, el Teatro Regio di Torino, el Teatro La Fenice de Venècia, l’Accademia Nazionale di Santa Cecilia de Roma, la Kölner Philharmonie, la Gewandhaus Leipzig, el Barbican Centre de Londres, el Suntory Hall de Tòquio, etc. Ha treballat amb mestres com Roberto Abbado, Riccardo Chailly, Myung-Whun Chung, Valery Gérgiev, Christopher Hogwood, Michele Mariotti, Gianandrea Noseda, Antonio Pappano, Daniele Rustioni i Alberto Zedda, així com amb directors d’escena com Luca Ronconi, Pierluigi Pizzi, Robert Carsen o Graham Vick, entre d’altres.

Debutà al Gran Teatre del Liceu la temporada 2006/07 amb Lucia di Lammermoor i hi ha tornat amb L’incoronazione di Poppea (2008/09), Linda di Chamounix (2011/12), Maria Stuarda (2014/15) i l’Otello de Rossini (2015/16).

Anna Gomà

Mezzosoprano

Diplomada en Art dramàtic pel Col·legi de Teatre de Barcelona. Com a actriu ha interpretat papers principals a Divinas palabras de Valle-Inclán o El bon doctor de Txékhov. Ha treballat amb mestres com Antoni Ros Marbà, Luis F. Malheiro, Manuel Valdivieso, Diego Etxebarria, Manuel Coves, Miguel Ángel Gómez Martínez i Anu Tali, en teatres i auditoris com la Sala Malfitana de Verona, el Teatro Campoamor d’Oviedo, el Teatro de la Zarzuela de Madrid, el Teatro de la Maestranza de Sevilla, l’Auditori Alfredo Kraus de Las Palmas de Gran Canària, l’Auditorio de Tenerife, l’Auditorio Nacional de Madrid, l’Auditorio Manuel de Falla de Granada o el Teatro Amazonas de Manaus.

Ha estat guardonada amb el Primer Premi del Concorso Elsa Respighi, el segon premi del Concurs de Les Corts, el Premi especial del Jurat al Concours de chant Canari i becada per l’Opera Awards Foundation.

Debuta al Gran Teatre del Liceu.

Moisés Marín

Tenor

Nascut a Granada, començà la seva formació musical estudiant flauta al Conservatorio Ángel Barrios de la seva ciutat natal. Ha estat membre de l’Opera Studio de l’Accademia Nazionale di Santa Cecilia de Roma, supervisat per la soprano Renata Scotto. Durant dues temporades va formar part del Centre de Perfeccionament Plácido Domingo de València, on va poder cantar els rols de Gastone (La traviata), Rustighello (Lucrezia Borgia), Goro (Madama Butterfly), Spoletta (Tosca) i Schmidt (Werther). Entre els seus propers compromisos hi ha Monostatos (Die Zauberflöte) al Palau de les Arts de València, Incredibile (Andrea Chénier) al Teatro de la Maestranza de Sevilla, i el missatger (Il trovatore) i Delil (Giovanna d’Arco) al Teatro Real de Madrid.

Debuta al Gran Teatre del Liceu.

Share the article

Do you want to receive the news? Subscribe

Themes: Òpera; Donizetti

Load next