Opera Omnia, l’espot que va presentar la temporada 2020-21 del Gran Teatre del Liceu, ha estat guardonat amb dos Premis Bronze en les categories d’Espots i Audiovisuals per a marques, respectivament.
Cada any els Premis ADG Laus de Disseny Gràfic i Comunicació Visual, atorgats per l'Associació de Directors d’Art i Dissenyadors Gràfics, reconeixen els millors projectes en més de 50 apartats de cinc categories: Disseny Gràfic, Digital, Publicitat, Audiovisual i Estudiants. Els Laus promouen el disseny, projecten la seva importància cultural i econòmica per a la societat, i donen suport a l'entorn professional sota criteris de idea, execució, funcionalitat, aportació i consistència.
L’espot de la temporada 2020-21 del Gran Teatre del Liceu està produït per Nanouk Films, escrit i dirigit per Omotesando i compta amb la direcció de fotografia de Borja López. Sota el títol ‘Opera Omnia’, la filmació mostra els títols sota el concepte d’obsessió i amb el treball de l’artista Chiharu Shiota com a fil conductor.
La proposta, amb una mirada renovadora i cinematogràfica, mostrava una heroïna –Constance- que equipada amb un arc, disparava per tot l’espai de la sala principal fletxes lligades a un fil vermell. Aquests fils entrelligats acabaven mostrant els nous títols de la temporada del Liceu.