• Prioritat en la compra d’entrades abans que el públic general (no es cobren les despeses de gestió).
• Assessorament personalitzat telefònic i a taquilles per a la realització dels canvis de funció online.
• Possibilitat d’accés a l’acte de presentació de la nova temporada.
• Possibilitat d’accés als assajos generals d’una selecció d’òperes de la temporada.
• NOU! Accés preferent i gratuït a totes les conferències i trobades amb artistes organitzades pel Teatre en el marc del Liceu de les Arts.
• NOU! Prioritat en la compra de productes de la botiga online.
• NOU! Possibilitat d’accés a la copa posterior a cada estrena al Saló dels Miralls amb els cantants i l’equip artístic del Teatre. Aforament limitat.
• Carnet acreditatiu d’abonat del Gran Teatre del Liceu.
També disponible a la vostra Zona personal el carnet d’abonat en format digital que podreu descarregar en el vostre telèfon mòbil. Ambdós formats són vàlids durant la temporada.
• Enviament al domicili del programa de temporada conceptualitzat per l’artista plàstic de la temporada en el marc del Liceu de les Arts.
• Contacte personalitzat amb el Servei d’atenció a l’abonat, a través del telèfon 93 485 99 13 i del correu electrònic info@liceubarcelona.cat (de dilluns a divendres de 10 a 18h), de manera presencial a les taquilles i dins la Sala durant les funcions