Una tècnica impecable i un registre vocal extraordinari
«Vaig contemplar tant la bellesa, que la meva vista li pertany» - Constantin Kavafis
Juan Diego Flórez torna a l’escenari del Gran Teatre del Liceu per oferir al públic de Barcelona un recital inoblidable; una celebració de la seva vasta carrera en un esplèndid moment vocal. D’un cant galvanitzat pel sol de la seva Lima natal, Flórez es presenta davant del seu públic barceloní acompanyat del piano per oferir una vetllada plena de novetats, perles i àries dels papers en què està centrat en l’actualitat.
Flórez, conegut per la seva tècnica impecable i el seu registre vocal extraordinari, delectarà el públic amb un repertori acuradament seleccionat que inclourà àries d’òperes italianes. En la seva actuació, el tenor mostrarà la seva versatilitat en interpretar tant composicions de Verdi i Donizetti com cançons populars, que reflecteixen la riquesa i la diversitat del seu talent. La vetllada no només estarà marcada per la seva veu impressionant, sinó també per la seva presència carismàtica i la seva capacitat per connectar amb el públic, una característica que l’ha convertit en un dels tenors més destacats de l’actualitat.
Dates i entrades
| Abonament B |
- Primera part 42 min
- Pausa 30 min
- Segona part 31 min
Programa de mà
Programa de mà
Programa
1ª PART
Wolfgang Amadeus Mozart (1756 – 1791)
"Misero! O sogno... Aura che intorno" K. 431
"Del più sublime soglio" (La clemenza di Tito)
"Se all'impero, amici Dei!" (La clemenza di Tito)
Gioachino Rossini (1792 – 1868)
Une bagatelle (Péchés de vieillesse) (piano solo)
"Le Sylvain"
"Quell'alme pupille" (La pietra del paragone)
François-Adrien Boieldieu (1775 – 1834)
"Viens, gentille dame" (La dame blanche)
PAUSA
2ª PART
Ruperto Chapí (1851 – 1909)
"Flores purísimas" (El milagro de la virgen)
Amadeo Vives (1871 – 1932)
"Por el humo se sabe dónde está el fuego" (Doña Francisquita)
José Serrano (1873 – 1941)
"Te quiero morena" (El trust de los tenorios)
Ernesto Lecuona (1895 – 1963)
Mazurka glissando (piano solo)
Jules Massenet (1842 – 1912)
"Pourquoi me réveiller?" (Werther)
Charles Gounod (1818 – 1893)
"Quel trouble inconnu me pénètre?... Salut! demeure chaste et pure" (Faust)
Franz Liszt (1811 – 1886)
Consolation nº 3 (piano solo)
Giuseppe Verdi (1813 – 1901)
"La mia letizia infondere... Come poteva un angelo" (I Lombardi alla prima crociata)
Ciutat de Clàssica
Cada temporada Barcelona acull més de 1.100 concerts i òperes interpretats pels directors, orquestres, cantants i solistes més importants del panorama internacional, en els tres grans temples de la música clàssica de Barcelona: el Gran Teatre del Liceu, el Palau de la Música Catalana i L’Auditori de Barcelona.
El recital de Juan Diego Flórez forma part de la programació de Ciutat de Clàssica 2026.