Front Web Valquíria

Richard Wagner | Acte I
Amb el suport de:

Concert La Valquíria

Un autèntic esdeveniment amb les veus de Lise Davidsen, Clay Hilley i Gábor Bretz

“Núvia i germana ets per al teu pel germà, floreix aquí, doncs, sang dels Wälsung!”

Acte I (Wagner: Die Walküre (La valquíria)

Hi ha concerts que, abans de produir-se, són promeses de nits històriques al Teatre. Poder escoltar el primer acte de Die Walküre de Wagner és sempre un gran succés, però si, a més, és amb les veus de Lise Davidsen, Clay Hilley i Gábor Bretz, aleshores estem parlant d’un autèntic esdeveniment. Tots tres representen el futur de la lírica i, molt especialment, del repertori germànic.

Lise Davidsen, la més gran Sieglinde o Elisabeth del nostre temps, és l’esperança d’un món vocal específic i exigent. Mentre el món espera el seu debut com a Brünnhilde o Isolde, gaudirem de la seva creació d’aquest personatge. Al seu costat, Bretz serà el gelós guardià de la llar i de la mateixa Sieglinde. Clay Hilley, en aquesta vetllada, Siegmund, és el màxim exponent de heldentenor de l’actualitat i preuat tresor demandat per a totes les importants tetralogies dels propers anys.

En aquest cas, una primera part amb àries d’Strauss i Wagner creara el clima adient per escoltar la versió concert d’aquest temple sonor inabastable. La temporada passada ja vam tenir ocasió de viure intensament les escenes d’Elektra amb la direcció de Josep Pons. Ell, comandant els músics de l’Orquestra Simfònica del Gran Teatre del Liceu, ens durà a un altre nivell.

Amb el suport de:

Amics del Liceu

Dates i entrades

Torn E
Durada aproximada

Fitxa artística

Josep Pons
Assitent a la direcció musical
Rodrigo de Vera
Orquestra Simfònica del Gran Teatre del Liceu