Äneas Humm

Baríton
Image

Debutà als 18 anys al Stadttheater Bremerhaven. L’any 2019 va completar els seus estudis de cant a la Juilliard School de Nova York, tot i que abans estudià a la Universitat d’Arts de Bremen. L’any 2014 la televisió suïssa SRF li va dedicar un documental titulat A child prodigy grows up - Äneas Humm on the way to a world career.

Ha format part de l’ensemble del Badische Staatstheater de Karlsruhe, on hi ha pogut cantar rols com Papageno (Die Zauberflöte) o Malatesta (Don Pasquale). També ha estat membre de l’ensemble del Deutsches Nationaltheater Weimar, on hi ha cantat papers com Guglielmo (Così fan tutte) o Harlekin (Ariadne auf Naxos).

L’any 2017 va publicar el seu primer treball discogràfic titulat Awakening amb la pianista Judit Polgar amb el segell Rondeau, i el 2021 va publicar el seu segon disc titulat Embrance amb la pianista Renate Rohlfing.

Debutà al Gran Teatre del Liceu la temporada 2021/22 amb Wozzeck.

Temporada 2024/2025