Nascut a Belém (el Brasil), s’enamorà de la lírica escoltant gravacions de Luciano Pavarotti. Inicià la seva formació al Conservatório Carlos Gomes de Belém, i als vint-i-un anys cantà el seu primer rol, Rinuccio (Gianni Schicchi) al Theatro da Paz de la seva ciutat natal. El seu debut europeu va ser cantant Rodolfo (La bohème) a Atenes, seguidament ingressà a la Scuola della Opera Italiana de Bolonya, ciutat on cantà el rol de Ruggero (La rondine). La temporada 2009/10 formà part del programa Metropolitan Opera’s Lindemann Young Artists Development. El mes de juliol del 2011 debutà per sorpresa amb la Metropolitan Opera de Nova York en un concert al Central Park, actuació que li va permetre impulsar d’una manera important la seva carrera. Des d’aleshores ha cantat a la Royal Opera House de Londres, Opéra National de París, Teatro alla Scala de Milà, Bayerische Staatsoper de Munic, Oper de Stuttgart, Grand Théâtre de Ginebra, Deutsche Oper de Berlín i San Francisco Opera, entre altres auditoris.

Debuta al Gran Teatre del Liceu.