Front Web Conte de Nadal

Amb el suport de:

El clàssic de Charles Dickens amb música d'Albert Guinovart

Logo Liceu Aprèn

El conte de Nadal (A Christmas Carol) de Charles Dickens, publicat originalment en anglès l’any 1843, narra la història d’un home avar, egoista i ple de cicatrius aparentment irreversibles (Mr. Ebenezer Scrooge) i la seva conversió després d’una sèrie de visites de fantasmes durant la nit de Nadal. Escrita en plena època victoriana i amb un sentit melangiós cap al passat, el Nadal i els valors de fer pinya contra la cobejança, va tenir una enorme popularitat.

Amb la idea de mostrar els matisos d’aquest magistral text de Dickens, Albert Guinovart ens regala una partitura bellíssima, sensible i plena de contrastos. Una música al servei de les paraules que dibuixa tots els personatges de la narració. Dinamitzant l’acció musical, els dibuixos de sorra de Borja González li donen un punt encara més poètic. Sobre una taula de llum artesanal i en total sincronia amb la música i el text, va modelant la il·lustració amb sorra per evocar les diverses escenes i els diversos personatges de la narració. VEUS – Cor Infantil Amics de la Unió, juntament amb l’Orquestra del Gran Teatre del Liceu ofereix un clàssic del nostre Nadal: art, delicadesa i precisió!

Durada aproximada
1h 10min

Recomanat
A partir de 6 anys

Amb el suport de:

Renfe

Funcions per a famílies

Tallers familiars.Us oferim l'opció de guadir d'un taller previ a la funció.

Funcions per a escoles

LaCultivadora

Els centres escolars trobareu tota l'oferta educativa del Gran Teatre del Liceu a la plataforma laCultivadora, des d'on podreu també gestionar les reserves i pagaments.

laCultivadora

Fitxa artística

Música i piano
Albert Guinovart
Adaptació del text i coordinació escènica
David Pintó
Art amb sorra
Borja González
Veus - Cor infantil Amics de la Unió
Orquestra Simfònica del Gran Teatre del Liceu
Amb la participació de músics del Conservatori del Liceu
Direcció
Josep Vila Jover

Prepara't per 'El conte de Nadal'

Taller famliar

Taller familiar

El taller familiar previ a la funció és gratuït i s’adreça a totes aquelles famílies que disposen d’entrades per a la funció. Estarà conduït per artistes que tenen vinculació amb aquest títol i us permetrà viure amb més profunditat l'espectacle.

Properament obrirem les places limitades per als tallers d'El conte de Nadal.

El conte de Nadal