Néstor Losán

Tenor
Image

Nascut a Gandia, estudià a l’Escuela Superior de Canto de Madrid, coneixements que posteriorment amplià a l’Accademia di Perfezionamento del Belcanto Rodolfo Celletti de Martina Franca.

A més, es formà com a actor durant quatre anys amb el dramaturg i director Manuel Ángel Conejero a la Joven Compañía de la Fundación Shakespeare. Ha estat premiat amb la beca per a joves cantants de l’AAOM, i guanyà el concurs VoceAll’Opera de Milà per la seva interpretació del comte d’Almaviva (Il barbiere di Siviglia de G. Paisiello). Ha interpretat el paper d’Alfredo (La traviata) a Bolonya, en un projecte col·laboratiu entre el Teatro Comunale de la ciutat italiana i el Teatro Arena del Sole i la Scuola dell’Opera Italiana.

Ha cantat en diverses ocasions al Teatro de la Zarzuela de Madrid, amb Carmen i Juan José de Pablo Sorozábal.

Debutà al Gran Teatre del Liceu la temporada 2018/19 amb l’espectacle Mans a l’òpera!, i hi ha tornat amb Il trovatore en versió concert (2020/21).