IT Dansa

AL TEATRE-AUDITORI DE SANT CUGAT

Un programa amè i àgil amb un llenguatge molt actual

IT Dansa, la jove companyia de dansa de l’Institut del Teatre, porta al Liceu, un any més, la seva energia i el seu entusiasme. Es tracta d’un projecte pedagògic de l’Institut del Teatre de Barcelona creat l’any 1996 per a la professionalització i el perfeccionament de joves ballarins i ballarines.

El repertori inclou Twentyeight thousand waves, de Cayetano Soto i The Prom de Lorena Nogal, que va ser membre d’IT Dansa. La tercera coreografia és Lo que no se ve, una creació de Gustavo Ramírez concebuda l’any 2021 en exclusiva per a IT Dansa i, per últim Kaash, de l’aclamat Akram Khan.

Un programa amè i àgil amb un llenguatge molt actual i atractiu capaç de despertar en qualsevol persona l’interès per la dansa.

FUNDACIÓN LOEWE
Benefactor del Cercle de la Dansa

Recomanat a partir de 10 anys.

Per a preparar l'espectacle

Liceu+   Proposta educativa

Durada aproximada
1h 15min

Fitxa artística

Direcció artística
Catherine Allard

TWENTY EIGHT THOUSAND WAVES

Cayetano Soto
David Lang i Bryce Dessner

LO QUE NO SE VE

Gustavo Ramírez Sansano
Música
Franz Schubert (Trio per a piano i cordes Núm. 2 en Mi b major, D 929, Op. 100: Andante Con Moto, Stuttgart Piano Trio, i Nocturn per a piano i cordes en Mi b major, D 897, Op. 148: Adagio, Stuttgart Piano Trio)

MINUS 16

Ohad Naharin
Música
Àlbum Cha-Cha De Amor, cançó popular amb arranjaments de Dick Dale, cançó tradicional Echad Mi Yodea per The Tractor’s Revenge i Ohad Naharin, Riacho de Guem, cançó d’Arlen Harold amb arranjaments de Marusha, Asia 2001, Chopin.

Funcions escolars

Reserva les funcions escolars a:

laCultivadora