Markus Brück

Baríton
Image

Estudià a la Musikhochschule de Mannheim-Heidelberg i a la Musikhochschule de Colònia, amb els professors Alejandro Ramírez i Kurt Moll. Inicià la seva carrera al Theater de Hagen, fou membre de l’Ensemble de Kaiserslautern i de Wiesbaden. Entre els anys 2013 i 2017 va ser professor de la Universität der Künste de Berlín. El seu repertori inclou papers com Nelusco (L’africaine), Chorebus (Les troyens), comte d’Almaviva (Le nozze di Figaro), Valentin (Faust), Posa (Don Carlo), Renato (Un ballo in maschera), Amonasro (Aida), Marcello (La bohème), Germont (La traviata), Rigoletto, Wolfram (Tannhäuser), Balstrode (Peter Grimes), Léandre (L’amor de les tres taronges), Wotan (L’or del Rin), Beckmesser (Els mestres cantaires de Nuremberg), mestre de música (Ariadne auf Naxos), Faninal (El cavaller de la rosa), Peter (Hänsel und Gretel), Fritz (La ciutat morta), Maurice (Marie Victoire), Egisto (Cassandra), Michonnet (Adriana Lecouvreur) i Carlo di Vargas (La forza del destino).

Debutà al Gran Teatre del Liceu la temporada 2001/02 amb Fidelio.