Rita Morais

Soprano
Rita Morais.

Començà els seus estudis musicals al Conservatori de Música Calouste Gulbenkian de Braga estudiant viola i cant. posteriorment es formà en cant a l’Escola Superior de Música e Artes do Espectáculo d’Oporto, i en l’Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC), on acabà el màster de Lied Victoria de los Ángeles.

Becada per la Fundació Calouste Gulbenkian (Lisboa, 2016-2018) i de la Fundació Victoria de los Ángeles (Barcelona, 2019-2020). L’any 2022 va rebre el Premi solista Salvat Beca Bach de la Fundació Salvat.

Ha col·laborat amb entitats com la Fundação Calouste Gulbenkian (Portugal), Festival Bachcelona, Festival Espurnes Barroques, Fundació Victoria de los Ángeles, La Capella Reial de Catalunya, Festival BRQ de Helsínquia, Festival Castell de Peralada y Teatro Real de Madrid.

Debuta al Gran Teatre del Liceu.