Trencanous-jazz

A LA SALA FOYER DEL GRAN TEATRE DEL LICEU

Somnis, fantasia i realitat en un espectacle màgic

Titelles i jazz. Aquesta és la combinació que us proposem per explicar la fantàstica història d’El trencanous.

Revisitem aquest clàssic des d’una mirada actual, plural i inclusiva. Trobar la nou màgica serà el repte que tindran la Daniela i la seva mare, la Sra. Drossel, si volen salvar en Pirli del conjur que li ha fet la reina dels ratolins.

La Daniela, una noia valenta i decidida, acabarà convertida en un trencanous de fusta, però no deixarà mai de ser qui és i qui vol ser. No ho tindrà fàcil.

Somnis, fantasia i realitat en un espectacle màgic i proper on la música d’un ensemble de jazz es fusionarà amb l’art i la delicadesa dels titelles.

Recomanat a partir de 5 anys

Paulette San Martín
Paulette San Martin
Músics
Tomas Amat, Juan Pastor, Enric Fuster Coll, Carmela Cristos Font, Alba Ramírez, Mauro García Flores, Fran Ramos, Guillem Payarò, Elsa Armengou i Aurora Matías Vejer.
En el marc de la col·laboració entre el Gran Teatre del Liceu, la Fundació Ferrer-Salat i la Fundació Conservatori Liceu, amb l’objectiu d’impulsar la participació de joves músics i creadors provinents del Centre Superior de la Fundació Conservatori Liceu.
Fundació Música Ferrer-Salat

Funcions escolars

Spotify

Pack El Petit Liceu

Compra tres o més espectacles diferents d’El Petit Liceu i aconsegueix:

• 20% descompte (màxim 3 persones)
  • 40% descompte (per a 4 persones)

A més a més, t'oferim l'opció de gaudir de l'espectacle Trencanous-jazz i d'un taller previ a la Sala Miralls el mateix dia de l'espectacle a les 10h.

Comprar

Per a preparar l'espectacle

Reserva funcions escolars

Registra't a laCultivadora per accedir a funcions úniques segons el teu vincle amb el centre educatiu, com la reserva d’entrades per grups o la descàrrega de recursos bloquejats.